ΕΥΕΞΙΑ//

Υγιεινές επιλογές σνακ για τη δουλειά

Πώς επηρεάζουν τις διατροφικές μας συνήθειες τα έντονα εργασιακά ωράρια και η έλλειψη ελεύθερου χρόνου;


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Τι να επιλέξεις αν προτιμάς τις γλυκές γεύσεις.
-Γιατί οι μπάρες δημητριακών είναι μια καλή διατροφική επιλογή.


Βιαστικό ξύπνημα και έλλειψη χρόνου προετοιμασίας των γευμάτων που θα καταναλωθούν κατά τη διάρκεια της εργασίας, αποτελούν σύνηθες πρόβλημα για πολλούς. Πέρα από το μεσημεριανό σου γεύμα, ιδιαίτερη σημασία θα πρέπει να δώσεις και στην κατάλληλη επιλογή των σνακ σου.

Προτού λοιπόν στραφείς στην εύκολη λύση και διαλέξεις κάποιο σνακ με χαμηλή διατροφική και υψηλή θερμιδική αξία, σου προτείνουμε κάποιες γρήγορες, θρεπτικές και συνάμα light επιλογές που μπορείς να καταναλώσεις τις ώρες του γραφείου.

Επίλεξε κάτι ανάμεσα σε:

-Ημίπαχο γιαούρτι με ½ κουλούρι Θεσσαλονίκης

-Ανάλατους ξηρούς καρπούς

-Τοστ από πολύσπορο ψωμί ολικής αλέσεως

-Παξιμάδια ή κριτσίνια πολύσπορα με τυρί ή με αυγό

-Smoothies λαχανικών

Και για εσένα που προτιμάς τις πιο γλυκές γεύσεις σου προτείνουμε κάτι ανάμεσα από:

-Φρούτα εποχής, σκέτα ή συνδυασμένα με ημίπαχο γιαούρτι

-Ρυζογκοφρέτες με ταχίνι και μέλι

-Φυσικούς χυμούς

-Σοκολάτα υγείας με υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο

-Μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως

Αυτό το ήξερες για τις μπάρες δημητριακών;

  • Οι μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως αποτελούν ένα θρεπτικό και παράλληλα γρήγορο σνακ, καθώς έχουν μηδενικό χρόνο προετοιμασίας, ενώ μπορείς και να τις μεταφέρεις εύκολα παντού.
  • Η διαδικασία της ολικής άλεσης των δημητριακών τις καθιστά ιδιαίτερα θρεπτικές, καθώς συγκρατεί έως και 75% περισσότερα θρεπτικά συστατικά από ότι τα επεξεργασμένα δημητριακά.
  • Παράλληλα, η περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του γαστρεντερικού σου συστήματος, αλλά και στην καλύτερη ρύθμιση του σωματικού σου βάρους, λόγω του αισθήματος κορεσμού που προκαλεί η κατανάλωσή τους.
  • Το πλήθος βιταμινών του συμπλέγματος Β, το φυλλικό οξύ και τα μέταλλα που περιέχουν (μαγνήσιο, σίδηρος, φώσφορος, ψευδάργυρος) θα ενισχύσουν την πνευματική σου διαύγεια και την ενεργειακή σου απόδοση.
  • Η καλή ανάγνωση της διατροφικής τους ετικέτας θα σε βοηθήσει να επιλέξεις ανάμεσα σε εκείνες με τις λιγότερες θερμίδες, το χαμηλότερο ποσοστό λιπαρών και απλών σακχάρων, και ταυτόχρονα με την πλούσια περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες.

Αρχική δημοσίευση από την Ιωάννα Βλάχου στο logodiatrofis.gr.

Διάβασε ακόμα:

Τελικά Βοηθά Ο Καφές Στην Πνευματική Απόδοση;

5 Μορφές Άσκησης Που Βοηθούν Στην Ευλυγισία

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Τι να δώσεις στο παιδί σου όταν σου λέει «πεινάω»

ΕΥΕΞΙΑ//

Τα πιο δροσερά σνακ του καλοκαιριού

FUEL YOURSELF EVERYDAY//

Ένας γιατρός μοιράζεται τα 5 απαραίτητα στοιχεία για έναν υγιεινό τρόπο ζωής

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης