ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Βρες Τις Ώρες Που Είσαι Πιο Παραγωγικός

Ήρθε η ώρα για πειράματα!


Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

– Πώς μπορείς να δουλεύεις πιο έξυπνα και όχι πιο πολύ.
– Πώς θα σε βοηθήσουν τα συχνά διαλείμματα.


Ξέρεις ότι έχεις κι εσύ, όπως όλοι, το δικό σου εσωτερικό ρολόι; Έχεις ακούσει για τους κιρκάρδιους ρυθμούς; Εκείνους δηλαδή που καθορίζουν την ώρα που θα πας για ύπνο, αλλά και τις ώρες που είσαι πιο παραγωγικός και δημιουργικός; Σύμφωνα με τους Times, επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο προτρέπουν τους εργαζομένους τους να ανακαλύψουν το δικό τους ρολόι και βάσει αυτού να φτιάχνουν το πρόγραμμά τους, έτσι ώστε να αξιοποιούν τις δυνάμεις τους στο μέγιστο. Αν για παράδειγμα είσαι πρωινός τύπος, ίσως σε βολεύει να έχεις ολοκληρώσει τα πιο απαιτητικά tasks σου μέχρι το μεσημέρι. 

Πώς όμως θα καταλάβεις ποια ώρα της ημέρας είσαι πιο παραγωγικός; Ο Alex Soojung-Kim Pang, συγγραφέας του Rest and The Distraction Addiction, σου προτείνει μερικούς τρόπους:

1.Πειραματίσου

Το ωράριο 9 με 5 ή 8 με 4 ή όποιο ωράριο έχεις, δεν λειτουργεί το ίδιο καλά για όλους. Επομένως θα χρειαστείς μία δοκιμαστική περίοδο πριν καταλάβεις τι λειτουργεί για εσένα. Ο Pang σε συμβουλεύει να δοκιμάσεις διαφορετικές ρουτίνες: δοκίμασε να ξυπνήσεις και να φτάσεις στο γραφείο νωρίτερα. Αντίστοιχα δοκίμασε και το “αργότερα” και παρατήρησε ποιο από τα δύο σου ταιριάζει καλύτερα. Και κάτι ακόμα! Να θυμάσαι ότι οι καλύτερές σου ώρες αλλάζουν ανάλογα με την ηλικία σου. Το ωράριο που είχες στο πανεπιστήμιο ενδέχεται να μη λειτουργεί 10 χρόνια μετά. Πειραματίσου λοιπόν για να βρεις τι είναι το καλύτερο για εσένα.

2.Δούλεψε πιο έξυπνα

Μάθε να χρησιμοποιείς το χρόνο σου αποτελεσματικά. Ο Pang σε συμβουλεύει να δουλεύεις πιο έξυπνα και όχι πιο πολύ και εξηγεί ότι μπορείς να καταφέρεις περισσότερα σε λιγότερο χρόνο, αρκεί να είσαι συγκεντρωμένος. Γι’ αυτό συγκεντρώσου και μην καθυστερείς. Με τον καιρό θα καταλάβεις πότε είσαι περισσότερο αποδοτικός.

3.Κάνε διαλείμματα

Νιώθεις κάποιες στιγμές ότι η συγκέντρωσή σου μειώνεται και ότι το μυαλό σου πήζει; Ε τότε είναι που πρέπει να κάνεις διάλειμμα, λέει ο Pang, υποστηρίζοντας ότι κατά μέσο όρο τα επίπεδα συγκέντρωσης και ενέργειας μειώνονται μετά από 90-120 λεπτά συνεχούς δουλειάς. Επομένως κάθε 2 ώρες το πολύ σήκω από την καρέκλα σου. Κάνε ένα διάλειμμα και γύρνα πίσω με περισσότερη ενέργεια.

4.Βάλε όρια

Το σώμα σου σού μιλάει. Εσύ το ακούς; Ο Pang σε συμβουλεύει να βάλεις όρια στη δουλειά, αν θέλεις να είσαι αποτελεσματικός όταν δουλεύεις. Τα όρια είναι απαραίτητα γιατί μόνο έτσι θα μπορείς να αποφορτιστείς μετά από μία κουραστική ημέρα στο γραφείο. Επομένως, αφιέρωσε χρόνο, άκουσε το σώμα σου και ανακάλυψε τις ώρες της ημέρας που είσαι πιο αποδοτικός.

Πάρε μέρος στον διαγωνισμό

Απλά και διαφορετικά! Το νέο βιβλίο του Γιώργου Ευγενειάδη θα σε κάνει να δεις τη μαγειρική αλλιώς. Κέρδισέ το πατώντας εδώ.

Διάβασε ακόμα:

12 Συμβουλές Για Να Αφήvεις Τη Δουλειά.. Στη Δουλειά

Η Ανθεκτικότητα Των Στελεχών Στην Περίοδο Της Κρίσης

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Μάθε Γιατί Είσαι Πιο Συγκεντρωμένος Στις 11 Το Πρωί

THRIVING BUSINESS//

Οδηγίες Για Managers: Πώς Θα Προστατέψεις Την Ομάδα Σου Από Το Burnout

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Κάνε Το Πείραμα Και Βρες Ποιες Είναι Οι Πιο Παραγωγικές Σου Ώρες

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης