ΕΥΕΞΙΑ//

Βραδινό μπάνιο: γιατί να το προτιμήσεις

Μάθε με ποιον τρόπο το βραδινό μπάνιο βελτιώνει τον ύπνο σου.


Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

-Γιατί το βραδινό μπάνιο είναι καλύτερο.
-Πόση ώρα πριν κοιμηθείς, να κάνεις μπάνιο.


Το αιώνιο δίλημμα για το ποια ώρα μπάνιου είναι καλύτερη. Ναι, τα πρωινά ντους μπορούν να σε βοηθήσουν να ξεκινήσεις όμορφα τη μέρα σου και να αυξήσουν την αποδοτικότητά σου, αλλά για τους άυπνους, που δυσκολεύονται να κοιμηθούν, τα βραδινά ντους είναι τα καλύτερα. Και το υποστηρίζει και η έρευνα. Για εμάς που τελειώνουμε τη μέρα με ένα βραδινό ντους, μπορούμε να ηρεμήσουμε, γνωρίζοντας ότι οι γιατροί είναι με το μέρος μας: τα βραδινά ντους συμβάλλουν σε ένα καλύτερο ύπνο. 

Πώς τα βραδινά ντους αυξάνουν τις πιθανότητες ύπνου 

Τα βραδινά ντους μας βοηθούν να κοιμηθούμε πιο γρήγορα, γιατί καθιστούν τη θερμοκρασία του σώματος κατάλληλη για ύπνο. Η θερμοκρασία μας συνήθως αυξάνεται κατά τη διάρκεια της μέρας και μειώνεται το βράδυ, για να συγχρονίζεται με τους κιρκάδιους ρυθμούς. Ένα ζεστό μπάνιο πριν τον ύπνο αυξάνει και μειώνει γρήγορα τη θερμοκρασία του σώματος, με αποτέλεσμα την επιτάχυνση της χαλάρωσης. Κατά τη διάρκεια των ζεστών καλοκαιρινών μηνών, το να έχεις μια τεχνητή πηγή δροσιάς είναι το κλειδί για έναν καλό ύπνο.  

Τα βραδινά ντους συμβάλλουν σε ένα καλύτερο ύπνο. 

Πέρα από τη διευκόλυνση του ύπνου, τα ζεστά ντους μπορούν, επίσης, να μας βοηθήσουν να απελευθερώσουμε την ένταση της ημέρας. Αλλά πότε ακριβώς είναι η κατάλληλη στιγμή; Τουλάχιστον 90 λεπτά πριν πας για ύπνο, σύμφωνα με τους γιατρούς. “Το μπάνιο 1,5-2 ώρες πριν τον ύπνο θα ζεστάνει το σώμα σου και στη συνέχεια θα σου επιτρέψει να αποκτήσεις καλύτερη θερμοκρασία, ιδανική για έναν καλό ύπνο,” υποστηρίζει η Elizabeth Culnan, Ph.D., μεταδιδακτορική υπότροφος στην Συμπεριφορική Ιατρική του Ύπνου, στο Rush University Medical Center.Μπορείς να επωφεληθείς με παρόμοιο τρόπο, αν αγαπάς το αφρόλουτρο. Μία έρευνα διαπίστωσε ότι το καθημερινό αφρόλουτρο ή ένα ζεστό ποδόλουτρο πριν τον ύπνο βοήθησε τους ανθρώπους να κοιμηθούν πιο γρήγορα.

Επομένως, έμαθες έναν ακόμη τρόπο για να κοιμάσαι καλύτερα!

Διάβασε ακόμα:

4 Σημάδια Ότι Κοιμάσαι Καλά

Η Έλλειψη Ύπνου Επηρεάζει Την Ευεξία Και Την Εξωτερική Σου Εμφάνιση

Ίσως σε ενδιαφέρει…

THRIVING MIND//

3 Πράγματα Που Έχεις Σπίτι Σου Και Βελτιώνουν Την Ψυχική Σου Υγεία

ΕΥΕΞΙΑ//

Τι Μπορείς Να Κάνεις Μετά Τις 20.00 Για Να Αποφορτιστείς Από Μία Κουραστική Μέρα

FUEL YOURSELF EVERYDAY//

Μάθε Ποια Είναι Η Καλύτερη Ώρα Για Να Καθιερώσεις Τις Συνήθειες «Κλειδιά» Της Υγείας Σου

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης