COVID-19//

Τρόποι για να συνδεθείς με τη φύση κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Η προτεραιοποίηση χρόνου με τη Μητέρα Φύση μπορεί να λειτουργήσει θεραπευτικά.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Πώς μπορείς να δεις τα περίφημα άνθη κερασιάς από το σπίτι σου.
-Γιατί αξίζει να ασχοληθείς με την κηπουρική.


Όταν ο συζυγός μου κι εγώ μάθαμε ότι έπρεπε να απομονωθούμε στη Νέα Υόρκη εξαιτίας του COVID-19, η πρώτη σκέψη μου ήταν: γιατί δε ζούμε κάπου, όπως στο Κολοράντο, όπου θα μπορούσαμε να ξεφύγουμε στα βουνά;

Στην πραγματικότητα ήμουν στο Κολοράντο όταν ξεκίνησαν να κλείνουν όλα στη Νέα Υόρκη. Ειλικρινά, σκέφτηκα να μην επιστρέψω. Η ζωή στην καραντίνα έμοιαζε πολύ καλύτερη αν μπορούσες να μπεις στο αυτοκίνητό σου και να πας κάπου μακριά από κόσμο και να έρθεις σε επαφή με τη φύση. 

Ωστόσο, συνειδητοποίησα ότι δεν μπορούσα να δραπετεύσω από την πραγματική μου ζωή για πάντα και έπρεπε να βρω έναν τρόπο να τα βγάλω πέρα σε μία μεγάλη πόλη, στην περίπτωσή μου, στη Νέα Υόρκη. Είναι μια δύσκολη περίοδος για όλους μας -για διαφορετικούς λόγους- αλλά νομίζω ότι επιβαρύνει συναισθηματικά και πνευματικά ειδικά αυτούς που ζουν σε μεγάλες, πυκνοκατοικημένες πόλεις και δεν μπορούν να έρθουν εύκολα σε επαφή με τη φύση. 

Ο σύζυγός μου κι εγώ ζούμε σε ένα μικρό διαμέρισμα. Χωρίς μπαλκόνι, αυλή ή κήπο. Ένα μπάνιο. Ένα γραφείο που πρέπει να μοιραζόμαστε. Δεν χρειάζεται να αναφέρω ότι η ζωή στην καραντίνα μας επηρέασε. Έφτασα στο σημείο να ανυπομονώ για τα λίγα λεπτά που έβγαινα έξω κάθε μέρα. Είτε για μια γρήγορη βόλτα στο τετράγωνο ή για τρέξιμο στο κοντινό πάρκο, ήμουν ευγνώμων για τα λίγα λεπτά ήλιου στο δέρμα μου.  

Ξέρω ότι δεν μπορούν όλοι να περάσουν χρόνο έξω, αλλά θα ήθελα να μοιραστώ 4 τρόπους που μπορείς να έρθεις σε επαφή με τη φύση μέσα στο σπίτι σου και 3 έξω, τηρώντας βέβαια τις οδηγίες για απόσταση. 

Προτάσεις για επαφή με τη φύση μέσα στο σπίτι 

1. Καλλιέργησε φυτά εσωτερικού χώρου

Τα φυτά εσωτερικού χώρου είναι ένας πολύ καλός τρόπος να αισθανθείς συνδεδεμένος με τη φύση από την άνεση του σπιτιού σου. Το μικροσκοπικό μου διαμέρισμα είναι γεμάτο από αυτά και μου φέρνουν πολλή χαρά. Συστήνω να πάρεις έναν πόθο ή ένα φιλόδενδρο, γιατί είναι εύκολο να τα φροντίσεις και να επεκτείνεις την καλλιέργειά τους (δηλαδή μπορείς να κόψεις ένα κλαδί, να το βάλεις σε νερό και να φυτέψεις ένα καινούριο φυτό. 

2. Εικονική περιήγηση σε κήπους 

Χάρη στο Google Arts & Culture, μπορείς να πας βόλτα σε εξωτερικούς χώρους από την οθόνη του υπολογιστή σου. Μπορείς να κάνεις δωρεάν περιήγηση σε πολλά πάρκα, όπως το Yellowstone National Park και δεν θα σε ενοχλούν και οι άλλοι τουρίστες!

3. Δες τα άνθη κερασιάς μέσω του Google Earth

Το Google Earth προσφέρει τη μοναδική ευκαιρία να δεις τα περίφημα άνθη κερασιάς από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Από τον ποταμό Meguro στο Τόκιο στη Washington, D.C. — υπάρχουν πολυάριθμες εικονικές περιηγήσεις που μπορείς να κάνεις για να απολαύσεις το θέαμα των ροζ ανθών.

4. Μπες σε ένα livestream από την παραλία 

Αυτό είναι ίσως το αγαπημένο μου εύρημα, γιατί αγαπώ την παραλία. Φαίνεται ότι πολλές παραλιακές πόλεις έχουν livestreams που μπορείς να παρακολουθήσεις. Συντονίσου στο 24/7 YouTube livestream του Κβαρ για να πάρεις μια γεύση από την Κροατική παραλιακή πόλη, στο  daily livestream των Βερμούδων για χαλαρή διάθεση ή στο @TravelSaintLucia’s Instagram Live, όπου μπορείς να παρακολουθήσεις ένα live DJ party!

portbermudawebcam.com/https://www.portbermudawebcam.com/(opens in a new tab)

Τρόποι να βγεις έξω διατηρώντας τις αποστάσεις 

1. Τρέξε ή πήγαινε μια βόλτα τις λιγότερο δημοφιλείς ώρες 

Με δεδομένες τις οδηγίες που έχουμε για διατήρηση απόστασης 2 μέτρων από όλους, το να πας για το συνηθισμένο τρέξιμό σου ή την καθιερωμένη σου βόλτα τις ώρες αιχμής μπορεί να σου δημιουργεί στρες. Παρόλο που δεν είναι πάντα δυνατό, προσπαθώ να βγαίνω έξω νωρίς το πρωί που λίγοι άνθρωποι κυκλοφορούν. Επίσης, λιγότεροι άνθρωποι κυκλοφορούν τις καθημερινές, σε σχέση με το Σαββατοκύριακο. Αυτό εξαρτάται από το πού μένεις, αλλά παρατήρησε τις ώρες που βλέπεις γύρω σου λιγότερους ανθρώπους στη γειτονιά και προγραμμάτισε τις βόλτες σου ανάλογα. 

2. Προγραμμάτισε ένα walking meeting

Αν εργάζεσαι από το σπίτι αυτήν την περίοδο, σκέψου να αντικαταστήσεις ένα από τα εικονικά σου meeting από ένα walking meeting. Ακόμα και να βγεις έξω απλώς για ένα τηλεφώνημα θα σου δώσει την ενέργεια, που το σώμα σου ίσως αναζητά. 

3. Φύτεψε έναν κήπο 

Όπως ανέφερα, τώρα εύχομαι περισσότερο από οτιδήποτε να είχα εξωτερικό χώρο -θα μου άρεσε πολύ να έχω έναν κήπο. Αν έχεις αυτόν το χώρο, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να λερώσεις τα χέρια σου και να περάσεις ποιοτικό χρόνο στη φύση. Πολλοί άνθρωποι αντιμετωπίζουν την κηπουρική ως μορφή ενεργού διαλογισμού. Αν δε διαθέτεις εξωτερικό χώρο, σκέψου αν μπορείς να καλλιεργήσεις μερικά βότανα μέσα, κάτι που επίσης είναι διασκεδαστικό. Η επαφή με τη φύση μπορεί να σε θεραπεύσει. Αυτή τη στρεσογόνο και αβέβαιη περίοδο, ίσως ξεχνάς ότι το να φροντίσεις τη συναισθηματική σου ευεξία είναι εξίσου σημαντικό με τη σωματική σου ευεξία. Οπότε, όπως ακριβώς παίρνεις μέτρα πρόληψης πλένοντας τα χέρια σου, φροντίζοντας να έχεις έναν ποιοτικό ύπνο και μια σωστή διατροφή και κρατώντας τις αποστάσεις, η προτεραιοποίηση χρόνου για την επαφή σου με τη φύση – είτε εντός, είτε εκτός σπιτιού- αξίζει τον κόπο. Η φροντίδα του μυαλού, του σώματος και του πνεύματος είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουμε τώρα!

Διάβασε ακόμα:

Ο λόγος που κάποια χόμπι μας βοηθούν να περιορίσουμε το άγχος του κορονοϊού

Από την κοινωνική αποστασιοποίηση στην κοινωνική αλληλεπίδραση

Ίσως σε ενδιαφέρει…

COVID-19//

Τελικά ο COVID-19 χτυπά περισσότερο τους άνδρες;

ΠΡΟΣΩΠΑ//

Andrea Petersen: «Προσπαθώ Να Φροντίζω Τις Σχέσεις Μου Όσο Καλύτερα Γίνεται»

COVID-19//

Είσαι επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19; Γίνε δότης!

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης