THRIVING MIND//

Τι Λέει Η Οξφόρδη Και Το Yale Για Τη Σύνδεση Άσκησης Και Ψυχικής Υγείας

Με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα Ψυχικής Υγείας, μάθε πόσο ρόλο παίζει το είδος και η διάρκεια της άσκησης στην ψυχολογία σου.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

– Γιατί πρέπει να προτιμήσεις ένα ομαδικό άθλημα.
– Πώς θα σε βοηθήσει η yoga και το tai chi.


Ίσως και εσύ ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που δεν τρελαίνονται με την άσκηση. Ξέρεις όμως πόσα σημαντικά οφέλη έχει στην ψυχική σου υγεία; Ερευνητές από την Οξφόρδη και το Yale, ανακάλυψαν ότι η σωματική άσκηση μπορεί να βελτιώσει την ψυχική σου υγεία περισσότερο από ότι μια αύξηση μισθού. 

Χρησιμοποιώντας δεδομένα από 1.2 εκατομμύρια ατόμων στις Ηνωμένες Πολιτείες, η έρευνα ανακάλυψε ότι τα άτομα που γυμνάζονταν αισθάνονταν ψυχικά καλύτερα 2 ημέρες το μήνα επιπλέον σε σχέση με εκείνους που δεν γυμνάζονταν αρκετά. 

Σκοπός της έρευνας ήταν να μας διαφωτίσει αναφορικά με το είδος και την διάρκεια της άσκησης που αυξάνουν την ψυχική μας υγεία – πάντα όμως με βάσει τις ανάγκες και τις δυνατότητες του καθενός. Γι’ αυτό λοιπόν, πριν βιαστείς να γραφτείς στον επόμενο μαραθώνιο (εκτός φυσικά αν έχεις ήδη προετοιμαστεί για μαραθώνιο) διάβασε πολύ προσεκτικά 3 σημαντικά ευρήματα της έρευνας:

1.Κάνε κάτι ομαδικό

Από όλους τους συμμετέχοντες, εκείνοι που συμμετείχαν σε ένα ομαδικό άθλημα εμφάνιζαν καλύτερα επίπεδα ψυχικής υγείας. Οι συγγραφείς της έρευνας υποστηρίζουν ότι αυτό έχει αποδειχθεί και από παλαιότερες έρευνες. Με άλλα λόγια, ένα ομαδικό άθλημα, αυξάνει την ανθεκτικότητα απέναντι στο στρες και μειώνει την κατάθλιψη και την κοινωνική απομόνωση. Τα οφέλη όμως δεν σταματούν εδώ, καθώς ένα ομαδικό άθλημα θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις τη δική σου ομάδα, να γνωρίσεις καινούργια άτομα και να δημιουργήσεις νέες σχέσεις. 

2.Δοκίμασε διαφορετικές μορφές άσκησης 

Αν ένα ομαδικό αερόβιο πρόγραμμα δεν σε συγκινεί, μην στεναχωριέσαι. Οι ερευνητές ανακάλυψαν επίσης ότι είδη γυμναστικής όπως η yoga και το tai chi, συνδέονται επίσης με υψηλά επίπεδα ευεξίας. Επομένως μπορείς να έχεις τα ίδια αποτελέσματα χωρίς να ιδρώνεις πολύ. 

3.Δεν χρειάζεται να το παρακάνεις

Όχι δεν χρειάζεται να χτυπιέσαι κάθε ημέρα. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η σύνδεση άσκησης και ευεξίας ήταν ακόμη καλύτερη, όταν γυμνάζεσαι για 45 λεπτά, 3 με 5 φορές την εβδομάδα. “Παλιά πιστεύαμε ότι όσο περισσότερο γυμνάζεσαι, τόσο καλύτερα αποτελέσματα έχεις στην ψυχική σου υγεία. Η έρευνά μας όμως υποστηρίζει ότι αυτό δεν ισχύει” υποστηρίζει ο Adam Chekroud, καθηγητής ψυχιατρικής στο Yale University και ένας από τους συγγραφείς της έρευνας. 

Αν πάλι ακόμα δεν ξέρεις τι να ξεκινήσεις, υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι άσκησης για εσένα που βαριέσαι το γυμναστήριο.

Διάβασε ακόμα:

Η Ελληνική Έρευνα Που Επιβεβαιώνει Ότι Η Άσκηση Είναι Φάρμακο Για Την Κατάθλιψη

Έρευνα: Λίγες Ώρες Άσκησης Μειώνουν Τον Κίνδυνο Κατάθλιψης!

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΕΥΕΞΙΑ//

Η Άσκηση Αυξάνει Την Ευτυχία Περισσότερο Από Τα Χρήματα

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Μάθε Πώς Η Άσκηση Σε Κάνει Καλύτερο Στη Δουλειά Σου

ΕΥΕΞΙΑ//

Μία Ψυχολόγος Σου Μαθαίνει Πώς Να Διαχειρίζεσαι Τις Δυσκολίες Χωρίς Άγχος

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης