ΕΥΕΞΙΑ//

Τα «Καλά» Της Γιόγκα Στην Υγεία Σου

Αν δεν έχεις εντάξει την γιόγκα ήδη στο καθημερινό σου πρόγραμμα, έχεις 6 λόγους να το κάνεις σήμερα κιόλας.

Η Γιόγκα είναι μια από τις αρχαιότερες επιστήμες του σώματος και του πνεύματος, με ρίζες από την Ανατολή. Πρόκειται για ένα ολιστικό σύστημα προσέγγισης της ανθρώπινης ύπαρξης που μέσα από ασκήσεις και τεχνικές έχει σαν αποτέλεσμα την εξισορρόπηση και την εναρμόνιση του σώματος, του μυαλού, των συναισθημάτων και της ψυχής.

Απευθύνεται σε κάθε άτομο ανεξαρτήτως ηλικίας και ανακουφίζει από το στρες, βοηθάει στην ισορροπία, τον συντονισμό κινήσεων, την εστίαση στο κέντρο βάρους, ανανεώνει, αναζωογονεί, θεραπεύει το σώμα, γυμνάζει τους μύες και τις αρθρώσεις, την σπονδυλική στήλη και βελτιώνει την αναπνοή.

Η γιόγκα είναι ένα ολιστικό σύστημα προσέγγισης της ανθρώπινης ύπαρξης που μέσα από ασκήσεις και τεχνικές συμβάλλει στην εναρμόνιση του σώματος, του μυαλού και της ψυχής.

Με αφορμή τη διεθνή μέρα Yoga γνώρισε τα οφέλη της στο νοητικό, ψυχικό και σωματικό επίπεδο και βάλ’ τη στη ζωή σου σήμερα κιόλας. Η λίστα που ακολουθεί σίγουρα θα σε πείσει.

Αισιοδοξία

Μία ώρα γιόγκα αυξάνει τα επίπεδα του αμινοξέος GABA κατά 27%, Το αμινοξύ αυτό αποτελεί τον βασικό νευροδιαβιβαστή του εγκεφάλου, τα χαμηλά επίπεδα του οποίου συνδέονται με την κατάθλιψη. Τα υψηλά του επίπεδα, κρατούν την διάθεσή σου σε φόρμα.

Υποχώρηση πόνου στην πλάτη

Ήρθε η ώρα να ξεχάσεις τους πόνους χαμηλά στην πλάτη. Η γιόγκα βελτιώνει τη στάση του σώματος και ενισχύει τους μυς της πλάτης, κρατώντας τον πόνο μακριά. Αν μάλιστα ξεκινήσεις αυτή τη μορφή άσκησης 2 φορές την εβδομάδα, μετά από διάστημα 6 μηνών θα διαπιστώσεις ότι οι πόνοι που σε ταλαιπωρούν στη μέση ή στην πλάτη θα υποχωρήσουν αισθητά.

Ποιοτικός ύπνος

Η γιόγκα σε βοηθά να χαλαρώσεις και έτσι μπορείς να κοιμάσαι και πιο εύκολα και πιο γρήγορα απολαμβάνοντας τα οφέλη ενός ποιοτικού ύπνου στο μυαλό και το σώμα σου. 

Υψηλή αυτοπεποίθηση

Η γιόγκα σε βοηθάει να αγαπήσεις το σώμα σου. Αυτό υποστηρίζει έρευνα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια. Σύμφωνα με αυτήν, οι γυναίκες που έκαναν γιόγκα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αύξησαν την αυτοπεποίθησή τους κατά 20%. Αν αναρωτιέσαι γιατί συμβαίνει αυτό, η απάντηση είναι η εξής: η γιόγκα απαιτεί να εναρμονίζεσαι με το πώς αισθάνεται το σώμα σου και τι μπορεί να κάνει και όχι το πώς φαίνεται.

Εκγύμναση του σώματος

Τα βάρη και η έντονη άσκηση δεν είναι ο μόνος τρόπος για να ένα καλοσμιλεμένο σώμα. Η γιόγκα γυμνάζει όλο το σώμα. Δοκίμασέ την και το αποτέλεσμα στην ευλυγισία, τη δύναμη και την εικόνα του σώματός σου θα σε εκπλήξει.

Αίσθηση ηρεμίας

Η γιόγκα διώχνει αποδεδειγμένα το άγχος! Σύμφωνα με έρευνα του 2010, άτομα που έκαναν γιόγκα, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα για δύο ή περισσότερα χρόνια, απελευθέρωσαν 41% λιγότερες κυτταροκίνες, τις ορμόνες που σε κάνουν να αισθάνεσαι κουρασμένος και κακοδιάθετος.

Διάβασε ακόμα:

Έλλειψη Ύπνου Και Έντονο Στρες; Βρες Τη Λύση Στη «Yoga Nidra»

Τα 7 Οφέλη Της Άσκησης Στο Μυαλό Σου

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Γιατί Όσοι Γυμνάζονται Κερδίζουν Περισσότερα Χρήματα

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

9 Λόγοι Για Να Κάνεις Γιόγκα Με Το Παιδί Σου

FUEL YOURSELF EVERYDAY//

Θέλεις Να Επιβιώνεις ‘Η Να Ευημερείς;

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης