COVID-19//

Πόσο εύκολο είναι να είσαι manager την εποχή του κορονοϊού;

Πώς και γιατί η ομαδικότητα αναδεικνύεται ως βασικό όχημα αντιμετώπισης των προκλήσεων της κάθε κρίσης.

Η πανδημία του κορονοϊού εκτός από όλους εμάς “πλήττει” και τις επιχειρήσεις καθώς όλοι μας καλούμαστε να εργαστούμε και να ζήσουμε σε μία νέα πραγματικότητα. Θα μπορούσε μάλιστα να ισχυριστεί κανείς πως το Leadership βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα εδώ και μερικές εβδομάδες. Πώς όμως επηρεάζει ο κορονοϊός τους ηγέτες και τι πρέπει να κάνουν οι επικεφαλής των εταιρειών προκειμένου να  διαχειριστούν αυτή την κρίση, διατηρώντας τη δέσμευση και την αυτοπεποίθηση των ομάδων τους, αλλά και τη συνοχή, της ίδιας της εταιρείας; 

Υπάρχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν οι ηγέτες του σήμερα; Σε άρθρο της η McKinsey & Company υποστηρίζει ότι όταν προκύπτει μία κρίση όπως αυτή του κορονοϊού, οι επικεφαλής μιας εταιρείας πρέπει να επιδείξουν συμπεριφορές και νοοτροπίες τέτοιες που θα τους βοηθήσουν να προχωρήσουν μπροστά, κοιτάζοντας το μέλλον. 

Βασική προϋπόθεση για να το καταφέρουν αυτό είναι:

  • Φροντίζοντας τον εαυτό τους και προγραμματίζοντας χρόνο αποφόρτισης για να μπορέσουν να αποδώσουν τα μέγιστα.
  • Καλλιεργώντας την ενσυναίσθησή τους, μέσα από καθημερινή επικοινωνία με όλα τα μέλη της ομάδας τους.
  • Βάζοντας στόχους και προτεραιοποιώντας τα πραγματικά επείγοντα.
  • Δείχνοντας εμπιστοσύνη στις ομάδες τους με συνεργασία, καταμερισμό εργασιών, ενθάρρυνση πρωτοβουλιών και λήψη αποφάσεων από όλα τα μέλη της ομάδας.
  • Εστιάζοντας στις επιτυχίες και όχι τα λάθη και τις αποτυχίες.

Ας μη ξεχνάμε ότι η ομαδικότητα αναδεικνύεται ως βασικό όχημα αντιμετώπισης των προκλήσεων της κάθε κρίσης.

Στο ίδιο πλαίσιο, το Harvard Business Review χρησιμοποιεί τον όρο meta-leadership, εξηγώντας πως οι ηγέτες του σήμερα θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που αντιμετωπίζουν την κρίση και να μην στέκονται μόνο στις προκλήσεις, αλλά και τις ευκαιρίες που μπορεί εκείνη να τους προσφέρει. 

Αυτό που (θα) κάνει επομένως τον επικεφαλής μιας εταιρείας να ξεχωρίσει είναι ο τρόπος που θα αντιδράσει και θα διαχειριστεί την κρίση του κορονοϊού, έχοντας στο πλευρό του το πιο δυνατό του όπλο: τους ανθρώπους του. 

Διάβασε ακόμα:

Ο δεκάλογος του Manager στην εργασία από το σπίτι

Πώς Η Ουσιαστική Επικοινωνία Κάνει Μία Ομάδα Καλύτερη

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Αυτή η πρωινή ρουτίνα μπορεί να αυξήσει την ευτυχία σου και την αφοσίωση στη δουλειά σου

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Οι θετικές σκέψεις θα μας βοηθήσουν να ευημερήσουμε στη νέα πραγματικότητα

COVID-19//

Η μεγάλη έρευνα της Thrive Global Greece για τις επιπτώσεις του κορονοϊού στην προσωπική και επαγγελματική ζωή των Ελλήνων

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης