ΕΥΕΞΙΑ//

Πόσες Φορές Την Εβδομάδα Πρέπει Να Γυμνάζεσαι Σύμφωνα Με Τους Ειδικούς

Η άσκηση κάνει πολύ καλό στον οργανισμό μας. Η υπερβολική άσκηση όμως όχι.

Υπάρχει μία κατηγορία ατόμων που δεν αθλείται καθόλου. Και υπάρχει και μία άλλη που – όσο και αν σου φαίνεται απίστευτο- αθλείται σε υπερβολικό βαθμό.

Η άσκηση προϋποθέτει πολύ καλό ύπνο, σωστή διατροφή και αρκετή ξεκούραση. Σκέψου για παράδειγμα τους επαγγελματίες αθλητές. Κοιμούνται αρκετές ώρες, ακολουθούν συγκεκριμένη διατροφή και απέχουν και αρκετές ημέρες από την προπόνηση προκειμένου να ξεκουράσουν το σώμα τους, έτσι ώστε όταν ξεκινήσουν ξανά να μπορούν να ανταποκριθούν πλήρως.

Θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως δεν είμαστε όλοι αθλητές και σίγουρα δεν έχουμε τις ίδιες δυνάμεις ή τις ίδιες αντοχές με εκείνους. Μπορεί η έντονη γυμναστική να έχει άμεσα αποτελέσματα, η άσκηση όμως σε υπερβολικό βαθμό βλάπτει τον οργανισμό μας. Γιατί ενδέχεται να προκαλέσει τραυματισμούς στους μύες, τα οστά, τους τένοντες και τις αρθρώσεις.

Μέτρον Άριστον και στη Γυμναστική

Τα οφέλη της άσκησης είναι τεράστια για τον οργανισμό μας, καθώς μας βοηθάει να τον θωρακίσουμε από ασθένειες και προστατεύει την υγεία μας. Απαιτείται όμως ένα μέτρο. Γιατί η υπερβολική άσκηση έχει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα και δεν συνίσταται από τους ειδικούς. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, θα πρέπει να αθλείσαι το λιγότερο 150 λεπτά σε εβδομαδιαία βάση. 

Κάθε φορά που γυμνάζεσαι, θα πρέπει να θυμάσαι ότι το σώμα σου έχει ανάγκη από αποκατάσταση και ξεκούραση, γιατί καταπονείται. Γι’ αυτό είναι απαραίτητο να του προσφέρεις διαλείμματα από την γυμναστική ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Για να μπορεί να επανέρχεται.

Εκτός όμως από την αποκατάσταση του σώματός σου, είναι πολύ σημαντικό να τρέφεσαι σωστά και να προσλαμβάνεις όλα τα απαραίτητα για τον οργανισμό συστατικά, όπως οι πρωτεΐνες και οι υδατάνθρακες, να πίνεις πολύ νερό και να κοιμάσαι σωστά.

Ο συνδυασμός όλων αυτών θα προσφέρει στο σώμα σου την αποκατάσταση που χρειάζεται και σε εσένα το σώμα που ονειρεύεσαι! 

Διάβασε ακόμα:

Γυμνάσου Με Παρέα Γιατί Είναι Επιστημονικά Αποδεδειγμένο Ότι Κάνει Καλό!

5 Τρόποι Γυμναστικης Που Ξεχωρίζουν Σύμφωνα Με Το Harvard

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΕΥΕΞΙΑ//

8 Fitness Μύθοι Που Πρέπει Να Διαλύσεις

ΕΥΕΞΙΑ//

Άσε Τα Προβλήματα Της Δουλειάς Έξω Από Το Σπίτι. Οι Επιστήμονες Σου Λένε Πώς!

ΕΥΕΞΙΑ//

Οι Άντρες ή Οι Γυναίκες Επωφελούνται Περισσότερο Από Την Άσκηση;

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης