ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Πώς Θα Βάλεις Τέλος Στο Άγχος Των Email

Είναι πολύ σημαντικό να βάζεις όρια στην τεχνολογία και είναι ακόμα πιο σημαντικό να τα τηρείς.


Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

– Γιατί πρέπει να «μπλοκάρεις» συγκεκριμένες ώρες στο ημερολόγιό σου.
– Γιατί το κινητό πρέπει να απαγορεύεται στην κρεβατοκάμαρά σου.


​Μήπως είσαι από αυτούς που απαντούν κατευθείαν σε ένα email; Μήπως έχεις κι εσύ 0 εισερχόμενα και μήπως συνηθίζεις να απαντάς ακόμα και όταν έχεις φύγει από το γραφείο; Αν απάντησες ναι, τότε θα σε ενημερώσουμε ότι αφήνεις τους συνεχείς περισπασμούς να σε επηρεάζουν. Ίσως νομίζεις ότι το νούμερο 0 στα εισερχόμενα είναι σημάδι μίας παραγωγικής ημέρας. Καλό όμως είναι να θυμάσαι ότι πρέπει να αφήνεις τη δουλειά στη δουλειά – συνεπώς το να κάνεις διάλειμμα από τα email είναι απαραίτητο για τη μείωση του άγχους σου και τη διατήρηση της ψυχικής σου ευεξίας. Πώς θα το κάνεις αυτό; Οι τρόποι που ακολουθούν θα σε βοηθήσουν να πάρεις τον έλεγχο των email στα χέρια σου:

Όρισε συγκεκριμένες ώρες για να απαντήσεις

Είναι πολύ εύκολο να απαντάς σε ένα email από το κινητό σου από όπου και αν βρίσκεσαι. Έρευνες όμως σε συμβουλεύουν να “μπλοκάρεις” συγκεκριμένες ώρες στο ημερολόγιό σου για να μπορέσεις να διαχειριστείς τη ροή των email σου.

Μην ξεχνάς ότι αν κάτι σε διακόψει, χρειάζεσαι τουλάχιστον 25 λεπτά για να επιστρέψεις στα επίπεδα συγκέντρωσης που είχες πριν. Γι΄αυτό βάλε συγκεκριμένες ώρες κατά τις οποίες θα απαντάς στα email σου έτσι ώστε να είσαι παρών σε σημαντικές στιγμές κατά τη διάρκεια της ημέρας, να αυξάνεις την αποδοτικότητά σου και να μπορείς να συγκεντρώνεσαι σε ένα πράγμα τη φορά.

Κράτα την κρεβατοκάμαρά σου «καθαρή»

Απομάκρυνε κάθε είδους ηλεκτρονικές συσκευές από την κρεβατοκάμαρά σου. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσεις να χαλαρώσεις πραγματικά, να κάνεις ένα διάλειμμα από τον έξω κόσμο, αλλά και να κοιμηθείς καλύτερα. Αν νιώθεις ότι πρέπει να απαντήσεις σε ένα email ακριβώς πριν κοιμηθείς ή με το που ξυπνήσεις, τότε αφήνεις την τεχνολογία να σου ροκανίζει το χρόνο που θα έπρεπε να αφιερώσεις σε εσένα τον ίδιο. Και αυτό είναι κάτι που μακροπρόθεσμα θα αυξάνει το άγχος και το στρες. Επομένως πριν κοιμηθείς, βγάλε κάθε ηλεκτρονική συσκευή από το δωμάτιό σου και ζήτησε και από τον σύντροφό σου να κάνει το ίδιο. Είναι πολύ σημαντικό να βάζεις όρια στην τεχνολογία και είναι ακόμα πιο σημαντικό να τα τηρείς.

Διάβασε ακόμα:

Arianna Huffington: «Είμαστε Τεχνολογικά Εθισμένοι!»

Κάνε Την Τεχνολογία Σύμμαχο

Ίσως σε ενδιαφέρει…

THRIVING BUSINESS//

Πώς Θα Ανακτήσεις Τον Έλεγχο Των Email Σου

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

4 Κανόνες Για Να Μην Στέλνεις Αγχωτικά Emails

THRIVING BUSINESS//

Πότε Πρέπει Να Πεις «Όχι» Στο Αφεντικό Σου

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης