THRIVE TV SHOW//

Πάνος Μπόλλας: «Πρέπει Να Έχεις Δημιουργικότητα, Ευελιξία Και Πειθαρχία»

Ο Διευθυντής Εμπορικής Επικοινωνίας και Χορηγιών της OΠΑΠ Α.Ε., αποκαλύπτει στη Ζέτα Δούκα και την εκπομπή Thrive τα μυστικά της επικοινωνίας.

Είναι ένας άνθρωπος που γνωρίζει καλά τους κανόνες του marketing και σπάνια χάνει. Η αγάπη και το πάθος του για τη διαφήμιση του άνοιξαν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα μεγάλες πόρτες σε μεγάλες εταιρείες, όπου πάντα κέρδιζε με το σπαθί του τη θέση του Διευθυντή Εμπορικής Επικοινωνίας και Χορηγιών. Στον ελεύθερό του χρόνο ανεβαίνει βουνά και.. οργώνει θάλασσες, ενώ έχει τρέξει δύο φορές στον κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας, ολοκληρώνοντας με επιτυχία τα 42 χιλιόμετρα. 

Ο Πάνος Μπόλλας μίλησε στη Ζέτα Δούκα και την εκπομπή Thrive. Του άρεσε να βλέπει διαφημίσεις από παιδί; Γιατί δεν πατάει skip όταν βλέπει μία διαφήμιση στο internet; Τι προσόντα πρέπει να έχει ένας διαφημιστής για να έχει μία μεγάλη θέση, ακόμα και σε μικρή ηλικία; Πώς τον βοηθάει η άσκηση να αποσυμπιεστεί; Είναι στα σχέδιά του η οικογένεια; Για ποια καμπάνια του είναι πολύ υπερήφανος; 

Διάβασε ακόμα:

Νίκος Παπαγγελής: «Η Ποδηλασία Μου Έδινε Ένα Κίνητρο Να Ξυπνάω Το Πρωί»

Σάντρα Ζαφειρακοπούλου: «Όποιος Δεν Έχει Έρθει Σε Επαφή Με Την Προσφορά, Έχει Περάσει Από Τον Προθάλαμο Της Ζωής»

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΠΡΟΣΩΠΑ//

Πάνος Μπόλλας:» Κάθε Βράδυ Τσεκάρω Το Πρόγραμμα Της Επόμενης Ημέρας Και Σχεδιάζω Κάτι Για Μένα»

THRIVE TV SHOW//

Άκης Σακελλαρίου: «Μετά Την Περιπέτεια Της Υγείας Μου Άλλαξα Τις Προτεραιότητές Μου»

ΕΥΕΞΙΑ//

Τι Σημαίνει Thrive;

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης