ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Πάλι μιλάς αρνητικά για τον εαυτό σου; Τα 3 βήματα για να το αλλάξεις

Μάθε ποια είναι η καθημερινή άσκηση που θα σε βοηθήσει να τα καταφέρεις.

Credit: filistimlyanin/ Getty Images
Credit: filistimlyanin/ Getty Images

Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

-Γιατί είναι καλό να κάνεις το χειρότερο σενάριο.
-Πώς θα γεμίσεις θετική ενέργεια.


Αλήθεια πώς βλέπεις εσύ τον εαυτό σου και με ποιον τρόπο τον παρουσιάζεις στους γύρω σου; Ξέρεις τις δυνατότητές σου; Δυστυχώς, οι περισσότεροι από εμάς μιλάμε αρνητικά για τον εαυτό μας, κάτι που μας αποπροσανατολίζει και δεν μας αφήνει να ξεκλειδώσουμε τις ικανότητές μας στο έπακρο. Πώς θα μπορέσουμε λοιπόν να κάνουμε την εσωτερική μας φωνή να σωπάσει; Τα 3 βήματα που ακολουθούν θα μας βοηθήσουν να τα καταφέρουμε.

1.Γέμισε θετική ενέργεια

Δεν είναι εύκολο να κάνεις την εσωτερική σου φωνή να σωπάσει και να σταματήσει να επηρεάζει τη διάθεση και τις σκέψεις σου. Η Sara Lazar ωστόσο, καθηγήτρια ψυχολογίας στο Harvard Medical School, υποστηρίζει ότι το να περνάς χρόνο με άλλους, σε βοηθάει να αποσπάσεις την προσοχή σου από τις αρνητικές σου σκέψεις. “Όλοι μας ακούμε αυτή τη φωνή. Αυτή η φωνή δεν είναι τίποτα άλλο από ένας περισπασμός που υπερκαλύπτει τα πάντα” λέει η ίδια. Το μόνο που καταφέρνουμε είναι να απογοητεύουμε τον εαυτό μας υποστηρίζει η Lazar και σε συμβουλεύει να αλληλεπιδράς με τους γύρω σου – ιδιαίτερα με όσους σού βγάζουν τον καλύτερό σου εαυτό. Μόνο έτσι θα αρχίσεις να σκέφτεσαι θετικά.

2.Σκέψου το χειρότερο

Όταν κάνεις ένα σενάριο – πριν συμβεί κάτι – συνήθως σκέφτεσαι το χειρότερο. Και αυτό πολλές φορές δεν σε αφήνει να πάρεις ρίσκα και να κάνεις το επόμενο βήμα, ακόμα και αν είσαι έτοιμος να το κάνεις. Αντί λοιπόν να εγκαταλείπεις το πλοίο με το που εμφανίζεται ο φόβος σου, ο Steve Calechman, δημοσιογράφος και σύμβουλος αυτοβελτίωσης, σε συμβουλεύει να κάνεις το εξής: να προσπαθήσεις να σκεφτείς πώς θα νιώσεις αν τα πράγματα δεν πάνε όπως θέλεις ή όπως σχεδιάζεις. Αν για παράδειγμα φοβάσαι να παρουσιάσεις την καινούργια σου ιδέα στο επόμενο meeting, σκέψου το χειρότερο σενάριο και θα δεις ότι δεν υπάρχει κάτι που να σε αποθαρρύνει. Σκέψου ρεαλιστικά ποιο είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί και αφού μελετήσεις όλες τις πιθανότητες, θα δεις ότι είσαι απλά πολύ υπερβολικός.

3.Φτιάξε μία λίστα με 3 πράγματα που εκτιμάς σε εσένα

Έρευνες δείχνουν ότι μιλώντας δυνατά για τον εαυτό σου, μπορείς να ακούσεις καλύτερα τις σκέψεις σου και επομένως να τις κατανοήσεις και να τις επεξεργαστείς ακόμα καλύτερα. Η Sharon Salzberg, συγγραφέας του best seller «Real Happiness: The Power of Meditation», σου προτείνει λοιπόν να κάνεις το εξής: να σημειώνεις κάθε ημέρα 3 πράγματα που εκτιμάς. Όταν εκφράζεις με λέξεις όλα αυτά που μπορείς να κάνεις, το μυαλό σου προσαρμόζεται ανάλογα και απομακρύνεται από όλα όσα δεν μπορέις να κάνεις. Μπορεί να σου ακούγεται περίεργο, η Salzberg ωστόσο υποστηρίζει ότι με αυτόν τον τρόπο συγκεντρώνεσαι σε ότ,ι μπορείς να κάνεις και όχι σε ό,τι δεν μπορείς.

Διάβασε ακόμα:

Μίλα Πιο Ευγενικά…Στον Εαυτό σου. Μπορείς!

Μήπως Ο Χειρότερος Φίλος Του Εαυτού Σου Είσαι Εσύ;

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Τα μυστικά της γρήγορης προσαρμογής

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Πώς να ενισχύσεις την επαγγελματική σου αυτοεκτίμηση

COVID-19//

7 τρόποι για να φροντίσεις τη σχέση σου στην περίοδο της πανδημίας

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης