ΕΥΕΞΙΑ//

Οι επιστήμονες αποκαλύπτουν 3 τρόπους για να κάνεις τη γυμναστική συνήθεια

Τι να κάνεις αν έχεις σταματήσει να γυμνάζεσαι και θες να μπεις πάλι σε πρόγραμμα.

 

Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Με ποιον έξυπνο τρόπο λειτουργεί η μουσική.
-Γιατί το χαμόγελο σού δίνει δύναμη.


Πολλοί από εμάς ψάχνουμε να βρούμε χρόνο για άσκηση, αλλά μερικές φορές συμβαίνουν πράγματα που δεν μπορούμε να προβλέψουμε και το γυμναστήριο παύει να είναι προτεραιότητα. Ίσως χρειάστηκες χρόνο για να αναρρώσεις από έναν τραυματισμό ή πέρασες μια πιεστική περίοδο στη δουλειά ή το οικογενειακό σου πρόγραμμα ήταν πολύ φορτωμένο. Για οποιονδήποτε λόγο απείχες από την τακτική άσκηση και είσαι πλέον έτοιμος να βρεις και πάλι τη φόρμα σου. Αλλά όπως και με όλους τους στόχους, κάθε αρχή και δύσκολη.

Αν δυσκολεύεσαι να βρεις κίνητρο να κάνεις τη γυμναστική συνήθεια, ακολουθούν 3 επιστημονικοί τρόποι που θα κάνουν τις προπονήσεις σου πιο απολαυστικές, ώστε να ανυπομονείς να γυμναστείς.

Βάλε ξεσηκωτική μουσική

Όλοι γνωρίζουμε ότι μια καλή playlist μπορεί να κάνει μία προπόνηση διασκεδαστική ή απίστευτα βαρετή και η επιστήμη συμφωνεί: μία πρόσφατη έρευνα από το University of British Columbia διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι, που ασκούνταν, προσπαθούσαν και απολάμβαναν περισσότερο τις προπονήσεις τους, όταν άκουγαν ξεσηκωτική μουσική. “Η μουσική λειτουργεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να σε κάνει να εστιάσεις την προσοχή σου σε αυτή κι όχι στις φυσιολογικές αντιδράσεις του σώματός σου, όπως οι αυξημένοι καρδιακοί παλμοί ή ο πόνος των μυών”, υποστηρίζει ο συγγραφέας της έρευνας Matthew Stork. Η έρευνα αποδεικνύει ότι είναι δυνατό να αποσπάσεις την προσοχή σου με τη μουσική όταν ασκείσαι, οπότε αξίζει τον κόπο να αφιερώσεις λίγο περισσότερο χρόνο στη δημιουργία της κατάλληλης playlist σου για το γυμναστήριο.

Βρες ένα σύμμαχο στη γυμναστική

Η δημιουργία μιας συνήθειας είναι πάντα ευκολότερη αν έχεις έναν φίλο που σε ωθεί και πρόσφατα στοιχεία από 1.2 εκατομμύρια ανθρώπους στην Αμερική αποδεικνύουν ότι αυτό ισχύει. Η έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο Lancet, αποκάλυψε ότι οι άνθρωποι που ασκούνταν τακτικά, ανέφεραν ότι είχαν καλύτερη ψυχική υγεία από αυτούς που δεν ασκούνταν και αυτοί, που ασκούνταν σε ομάδα, είχαν τα υψηλότερα ποσοστά ψυχικής ευεξίας. Αυτό το εύρημα έρχεται να επαληθεύσει προηγούμενες έρευνες που απέδειξαν την αξία της κοινωνικής υποστήριξης από συνομιλήκους, ως παράγοντα ενθάρρυνσης και επαφής.

Όταν μοιάζει δύσκολο, χαμογέλα

Μπορεί εκείνη τη στιγμή να μην μοιάζει ως η καλύτερη λύση, αλλά οι ερευνητές βρήκαν ότι το χαμόγελο κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης (ακόμα κι αν είναι επιτηδευμένο) μπορεί να κάνει την προπόνησή σου πιο διασκεδαστική και να σε ενθαρρύνει να συνεχίσεις ακόμα κι αν αισθάνεσαι εξαντλημένος. Σε μία έρευνα του 2018, οι ερευνητές από το Ulster University στη Βόρεια ιρλανδία και το Swansea University στην Ουαλία συγκέντρωσαν μια ομάδα από ερασιτέχνες δρομείς και ζήτησαν από τους μισούς να χαμογελούν, ενώ τρέχουν, και από τους άλλους μισούς να είναι κατσουφιασμένοι. Διαπίστωσαν ότι η ομάδα που συνέχισε να χαμογελά, ακόμα κι όταν η διαδρομή δυσκόλευε, είχε καλύτερη απόδοση και καλύτερη διάθεση κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Την επόμενη φορά, λοιπόν, που σκέφτεσαι να τα παρατήσεις, απλά χαμογέλα και συνέχισε!

Διάβασε ακόμα:

Μάθε Να Ολοκληρώνεις Κάθε Μέρα Με Αισιοδοξία

Ο Τρόπος Που Δεν Φαντάζεσαι Για Να Δείχνεις 7 Χρόνια Νεότερος

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Γιατί είναι σημαντικό να περνάς χρόνο μόνος σου

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Μάθε Πώς Η Άσκηση Σε Κάνει Καλύτερο Στη Δουλειά Σου

ΕΥΕΞΙΑ//

8 βήματα για να ξεκινήσει καλύτερα η μέρα σου

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης