ΕΥΕΞΙΑ//

Νερό Κανονικό Ή Βιταμινούχο;

Μάθε πώς θα βρεις το καταλληλότερο νερό!


Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

– Πως όταν νιώθεις διψασμένος έχεις ήδη αφυδατωθεί.
– Ποια είναι τα οφέλη των βιταμινούχων νερών.


Οι περισσότεροι Αμερικανοί που αναζητούν συνεχώς τρόπους για να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής και διατροφής τους, τα έχουν εντάξει εντατικά στην καθημερινότητά τους. Τα τελευταία χρόνια εντοπίζεται έντονο ενδιαφέρον και στην χώρα μας γύρω από τα βιταμινούχα νερά και τα ευεργετικά τους οφέλη.

Είναι όντως ευεργετικά ή αποτελούν κίνδυνο για την υγεία μας; Μήπως αποτελούν έναν ακόμη διατροφικό μύθο της εποχής; Στο συγκεκριμένο άρθρο ερευνήσαμε το θέμα των βιταμινούχων νερών και απαντάμε σε όλα τα πιθανά ερωτήματα.

Αρχικά, το νερό αποτελεί το βασικό συστατικό του ανθρώπινου σώματος και απαραίτητο συστατικό για τη ζωή. Στους ενήλικες άντρες το 60% του βάρους αποτελείται από νερό και στις γυναίκες το 50-55%, αντίστοιχα.

Η καλή ενυδάτωση του οργανισμού είναι απαραίτητη για την ευεξία σου, αλλά και για πολλές λειτουργίες του οργανισμού, όπως είναι η διαδικασία της πέψης και η ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος.

Ωστόσο, η επαρκής κατανάλωση νερού κατά τη διάρκεια της ημέρας αποτελεί για πολλούς μια «αγγαρεία». Αυτό συμβαίνει γιατί οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής έχουν ως αποτέλεσμα συχνά να παραμελούμε την κατανάλωσή του.

Μελέτες υποστηρίζουν ότι όταν ο άνθρωπος νιώσει διψασμένος έχει ήδη αφυδατωθεί και πιο ειδικά έχει χάσει τα 2-3% της συνολικής ποσότητας του νερού του.

Κανονικό νερό ή βιταμινούχο;

Σε σύγκριση με το κανονικό νερό, το βιταμινούχο φαίνεται να έχει μεγαλύτερη θρεπτική αξία. Δεδομένου ότι το νερό περιέχει λίγα έως καθόλου θρεπτικά συστατικά, οι προστιθέμενες βιταμίνες και οι ηλεκτρολύτες στο νερό φαίνεται να το καθιστούν μια εξαιρετική επιλογή και για αθλητική ανάκαμψη.

Έτσι, προσθέτοντας στην καθημερινότητά σου ένα βιταμινούχο νερό, ενυδατώνεσαι, αξιοποιώντας παράλληλα τις ευεργετικές ιδιότητες των θρεπτικών συστατικών που περιέχουν! Μπορείς να βρεις βιταμινούχα νερά σε διάφορες γεύσεις όπως πράσινο μήλο, πορτοκάλι και λεμόνι.

Τα θρεπτικά συστατικά που απαντώνται στα βιταμινούχα νερά είναι βιταμίνες όπως βιταμίνη C, E, D, B12, B1, B6, νιασίνη, βιοτίνη και διάφορα μέταλλα όπως ασβέστιο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο!

Μελέτες υποστηρίζουν ότι όταν ο άνθρωπος νιώσει διψασμένος έχει ήδη αφυδατωθεί και πιο ειδικά έχει χάσει τα 2-3% της συνολικής ποσότητας του νερού του.

Τα οφέλη των βιταμινούχων νερών 

Τα βιταμινούχα νερά καλύπτουν το 100% της συνιστάμενης πρόσληψης βιταμινών και προσφέρουν πολλαπλά οφέλη στον οργανισμό μας. Συγκεκριμένα:

-Τόνωση του νευρικού συστήματος

-Ενίσχυση της μνήμης και της συγκέντρωσης

-Αντιοξειδωτική δράση

-Ενίσχυση της άμυνας

-Αύξηση της απορρόφησης και αξιοποίηση του σιδήρου

-Ενίσχυση της υγείας του δέρματος, των μαλλιών, των οστών και των δοντιών

Σε τι συμπέρασμα καταλήγουμε;

Τα βιταμινούχα νερά τονώνουν τον οργανισμό με απαραίτητα μικροθρεπτικά συστατικά αξιοποιώντας παράλληλα τις ιδιότητες του νερού. Στην αγορά θα βρεις πολλά βιταμινούχα νερά πρέπει όμως να είσαι προσεκτικός τι θα επιλέξεις. Προτίμησε αυτό που δεν περιέχει ζάχαρη και είναι ελληνικής παραγωγής. Διάλεξε τη γεύση που σου ταιριάζει και βάλε και εσύ στην καθημερινότητά το νέο trend που σου κάνει καλό!

Αρχική δημοσίευση από την Αμάντα Κοέχλερ στο www.logodiatrofis.gr.

 

Διάβασε ακόμα:

Τελικά Ισχύει Ο Κανόνας Του “8” Για Το Νερό;

Πότε Πρέπει Να Πιεις Ένα Ποτήρι Νερό

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΕΥΕΞΙΑ//

Νερό: Οι Διαφορετικοί Τρόποι Που Ενισχύει Την Ευεξία Σου

THRIVING MIND//

Πώς Η Γενικευμένη Διαταραχή Άγχους Επηρεάζει Την Εργασία Και Την Απόδοση

ΕΥΕΞΙΑ//

Πότε Πρέπει Να Πιείς Ένα Ποτήρι Νερό

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης