COVID-19//

Μία μικρή συμβουλή για να βελτιώσεις το ανοσοποιητικό σου

Ξεκινώντας από σήμερα!


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Γιατί πρέπει να αποφεύγεις τις ειδήσεις πριν πας για ύπνο.
-Πώς θα σε βοηθήσει η λεβάντα!


Αν φροντίσεις το σώμα σου, αυτό θα φροντίσει εσένα! Πόσο σημαντική είναι αυτή η φράση, ιδιαίτερα τώρα που η επιδημία του COVID-19 συνεχίζει να εξαπλώνεται. Και όσο και αν προσπαθείς να κάνεις μικρά βήματα για να θωρακίσεις την άμυνα του οργανισμού σου και την υγεία σου, ίσως σου έχει ξεφύγει κάτι απλό, αλλά πολύ σημαντικό: ο ύπνος!

Έρευνες δείχνουν ότι ο ύπνος βοηθάει το ανοσοποιητικό σου. Αντίστοιχα, η έλλειψη ύπνου σε κάνει πιο ευάλωτο σε βακτήρια, ιούς και ιώσεις. Επομένως αν θέλεις να προστατέψεις την υγεία σου, θα πρέπει να βάλεις τον ύπνο σου σε προτεραιότητα, προσέχοντας πολύ την ποιότητα και τη διάρκειά του.

Ο ύπνος δεν κάνει μόνο καλό στο ανοσοποιητικό σου. Αν η συνεχής ενημέρωση αυξάνει το άγχος και τους φόβους σου, ένας καλός ύπνος είναι απαραίτητος. Έρευνα σε άτομα που δεν κοιμούνται καλά, αποκάλυψε ότι έχουν υψηλότερα επίπεδα άγχους και έχουν διπλάσιες πιθανότητες να εμφανίσουν κατάθλιψη. Και μην ξεχνάς ότι το άγχος και το στρες εμποδίζουν ακόμα περισσότερο τον ύπνο σου.

Για να ξεκουράζεσαι επομένως αρκετά, είναι πολύ σημαντικό όχι μόνο να κοιμάσαι 7-9 ώρες κάθε βράδυ, αλλά να έχεις και έναν ποιοτικό ύπνο. Μόνο έτσι θα είσαι πιο δημιουργικός και πιο αποδοτικός την επόμενη ημέρα στη δουλειά σου.

Πώς θα τα καταφέρεις; Περιορίζοντας οτιδήποτε σου προκαλεί στρες. Οι συμβουλές που ακολουθούν θα σε βοηθήσουν όχι μόνο να απαλλαγείς από το άγχος, αλλά να κοιμάσαι καλύτερα και να είσαι υγιής:

1.Απόφυγε τις ειδήσεις πριν πας για ύπνο

Ιδανικά κλείσε τα πάντα: τηλεόραση, κινητό, tablet και computer δύο ώρες πριν κοιμηθείς. Εκτός του ότι το μπλε φως που εκπέμπουν διαταράσσει τους κιρκάρδιους ρυθμούς σου και κατ’ επέκταση τον ύπνο σου, αυξάνουν το άγχος και την ανησυχία σου ακριβώς πριν πας για ύπνο.

2.Περιόρισε το αλκοόλ

Το αλκοόλ, η καφεϊνη και η νικοτίνη αποτελούν μερικούς από τους παράγοντες που επηρεάζουν τον ύπνο σου, ιδιαίτερα τη φάση REM που έχει ανάγκη ο οργανισμός σου για να ξεκουραστεί. Αντί λοιπόν για ένα ποτήρι κρασί πριν κοιμηθείς, προτίμησε ένα ζεστό τσάι.

3.Δοκίμασε την αρωματοθεραπεία

Ορισμένα αρώματα, ειδικά η λεβάντα, σε βοηθούν να χαλαρώσεις και να κοιμηθείς καλύτερα. Αντίστοιχες έρευνες υποστηρίζουν ότι η αρωματοθεραπεία με λεβάντα σε βοηθάει να διαχειριστείς καλύτερα το άγχος σου.

4.Εστίασε σε ότι μπορείς να ελέγξεις

Αντί να βλέπεις ειδήσεις μετά μανίας αυξάνοντας έτσι τα επίπεδα άγχους σου, προτίμησε να δεις ή να διαβάσεις ό,τι εσύ θέλεις. Και μην περιοριστείς εκεί. Εστίασε στον ύπνο, τη διατροφή, την άσκηση και όλα όσα μπορείς τώρα να ελέγξεις καλύτερα.

Αν υιοθετήσεις από σήμερα κάποιες πιο υγιεινές συνήθειες, όχι μόνο θα μπορέσεις να διαχειριστείς καλύτερα κάθε στρεσογόνο παράγοντα, αλλά θα προστατέψεις μακροπρόθεσμα την υγεία σου.

Διάβασε ακόμα:

Κορονοϊος: Γιατί πρέπει να βάζεις τον ύπνο σου σε προτεραιότητα αυτή την περίοδο

Social distancing: πόσο εύκολο είναι τελικά;

Ίσως σε ενδιαφέρει…

THRIVE TV SHOW//

Μικρά Μυστικά Για Να Κοιμάσαι Καλύτερα

FUEL YOURSELF EVERYDAY//

Ένας γιατρός μοιράζεται τα 5 απαραίτητα στοιχεία για έναν υγιεινό τρόπο ζωής

ΕΥΕΞΙΑ//

Η Υγεία Σου Έχει Προτεραιότητα

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης