ΣΚΟΠΟΣ//

«Δεν πετάμε τα φάρμακα που δεν χρειαζόμαστε»

Μάθε για την νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης.


Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

-Πόσα κουτιά φάρμακα πετιούνται το χρόνο στην Ελλάδα.

-Πως μπορείς να συμμετάσχεις ώστε να βοηθήσεις ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη.


Ένα συγκλονιστικό στοιχείο υπήρξε η αφορμή για το τηλεοπτικό spot που δημιούργησε η  Unlimited Creativity για τη συγκεκριμένη καμπάνια: κάθε χρόνο 34.000.000 κουτιά φαρμάκων στην Ελλάδα πετιούνται στα σκουπίδια αχρησιμοποίητα!

Για αυτό η Unlimited Creativity, σχεδίασε την καμπάνια ευαισθητοποίησης με τίτλο «Δεν πετάμε τα φάρμακα που δεν χρειαζόμαστε», για την προβολή ενός σημαντικού κοινωνικού μηνύματος που σχετίζεται με το έργο του δικτύου GIVMED.

Το GIVMED είναι το πρώτο ηλεκτρονικό δίκτυο αξιοποίησης περισσευούμενων φαρμάκων προς όφελος κοινωνικά ευπαθών ομάδων. Συνδέει τις ελλείψεις φαρμάκων από κοινωφελείς φορείς (κοινωνικά φαρμακεία, γηροκομεία, ΜΚΟ) με τις δωρεές φαρμάκων από ιδιώτες, φαρμακοβιομηχανίες ή άλλους κοινωφελείς φορείς.

Το δημιουργικό εύρημα παρουσιάζει κάδους σκουπιδιών να ‘δηλώνουν’ ότι πάσχουν από κάποια ανθρώπινη ασθένεια, μια συνθήκη που, φυσικά, δεν υφίσταται. Μια συνθήκη εκτός λογικής, όσο και το γεγονός ότι τα φάρμακα που μας περισσεύουν αντί να διοχετεύονται σε ευπαθείς ομάδες καταλήγουν στα σκουπίδια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εκατοντάδες χιλιάδες συνάνθρωποί μας αδυνατούν να καλύψουν τις ανάγκες τους σε φάρμακα, κάτι που μπορεί να αλλάξει εάν ακόμα περισσότεροι πολίτες ευαισθητοποιηθούν σε αυτή την κατεύθυνση.

Η Βασιλική Πέππα, Creative Director της Unlimited Creativity είπε για το project: «Στόχος μας ήταν να προτρέψουμε τους συνανθρώπους μας να ευαισθητοποιηθούν ως προς την προσφορά φαρμάκων που μένουν αχρησιμοποίητα σε ένα συρτάρι, μέσω του δικτύου GIVEMED. Πόσο, μάλιστα, σήμερα, που λόγω της πανδημίας COVID-19, όλοι μας καταλάβαμε πόσο σημαντικό είναι να έχεις πρόσβαση σε φαρμακευτική θεραπεία. Κάνοντας κάτι φαινομενικά τόσο απλό, μπορούμε να βοηθήσουμε ευπαθείς ομάδες συνανθρώπων μας να έχουν πρόσβαση σε φαρμακευτική αγωγή που μπορεί να τους προστατεύσει.»

To τηλεοπτικό spot, που μπορείτε να δείτε εδώ, προβάλλεται ήδη ως κοινωνικό μήνυμα με στόχο όσο το δυνατόν περισσότεροι από μας να έρθουν σε επαφή με το δίκτυο GIVMED και να δωρίσουν τα φάρμακα που δεν χρειάζονται.

Διάβασε ακόμα:

Η Νέα Γενιά Έρχεται το Κάπνισμα Φεύγει

Πόσες θέσεις εργασίας χάθηκαν στον χώρο της υγείας

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΣΚΟΠΟΣ//

“Φοράμε Λευκό”. Γιατί Όμως;

ΕΥΕΞΙΑ//

Το Ποδήλατο Που Σε Κάνει Να Νιώσεις Την Πολλαπλή Σκλήρυνση

COVID-19//

«Μένουμε σπίτι»: η καμπάνια του Υπουργείου Υγείας για τον κορονοϊό

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης