COVID-19//

Ασκήσεις γυμναστικής για όσους μένουν σπίτι

Διατήρησε τη φυσική σου κατάσταση και μέσα στο σπίτι και θωράκισε την υγεία σου.

Στις μέρες μας, περισσότερο από ποτέ, οφείλουμε να έχουμε καλή υγεία, όχι μόνο για τον εαυτό μας, αλλά και για τους συνανθρώπους μας. Τα σωματικά οφέλη της γυμναστικής, αλλά και τα ψυχολογικά οφέλη της (έκκριση ενδορφινών – ορμόνες της καλής διάθεσης και της ευεξίας, ντοπαμίνης και σεροτονίνης), καθιστούν την άσκηση επιτακτική για την επιβίωση και την ποιότητα στη ζωή μας.

Η γυμναστική ρουτίνα που προτείνουμε αφορά σε άντρες και γυναίκες, προχωρημένους και μη, με μικρές παραλλαγές γι’ αυτούς που ήδη γυμνάζονται. Χωρίς εξοπλισμό, με το βάρος του σώματος και χωρίς να απαιτούνται τετραγωνικά πολλά, διατηρούμε τη φυσική μας κατάσταση και μέσα στο σπίτι ή και γιατί όχι δημιουργούμε μία καλή υγεία.

Η λογική του προγράμματος αφορά σε ολόκληρο το σώμα, ξεκινώντας με ζέσταμα, από τις μεγάλες μυϊκές ομάδες και καταλήγοντας στις μικρές, ενώ η ροή ακολουθεί τη σειρά: άσκηση για το πάνω μέρος του σώματος, στη συνέχεια για τα πόδια και τέλος για τον πυρήνα (κορμός, κοιλιακοί, ραχιαίοι μύες).

Kάνε κλικ εδώ για να δεις το ασκησιολόγιο σε ένα ολοσέλιδο infographic.

Αρχική δημοσίευση από τον Πάνο Δορμπαράκη στην αθηΝΕΑ.

Διάβασε ακόμα:

Κορονοϊός: 8 τρόποι για γυμναστείς αποτελεσματικά στο σπίτι

Μικρά βήματα για την θωράκισή μας απέναντι στον COVID-19

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΕΥΕΞΙΑ//

Ένας Καθηγητής Ιατρικής Εξηγεί Πώς Η Άσκηση Ενισχύει Τη Λειτουργία Του Εγκεφάλου

ΕΥΕΞΙΑ//

Πόσο Πρέπει Να Διαρκεί Η Προπόνησή Σου

ΕΥΕΞΙΑ//

Γιατί Είσαι Γεννημένος Αθλητής

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης