ΕΥΕΞΙΑ//

Άσε Τα Προβλήματα Της Δουλειάς Έξω Από Το Σπίτι. Οι Επιστήμονες Σου Λένε Πώς!

Είναι πιο εύκολο από ό,τι φαντάζεσαι. Αρκεί να φοράς τα αθλητικά σου!


Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

– Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να εκτονώσεις το στρες.
– Πώς η άσκηση μειώνει την επιθετική συμπεριφορά.


Έχεις μία δύσκολη ημέρα στην δουλειά; Νιώθεις άγχος και πίεση; Έχεις πιεστικές προθεσμίες και κατ’ επέκταση μεγάλο στρες; Και τώρα σκέψου λίγο: μήπως μεταφέρεις όλα αυτά τα προβλήματα στο σπίτι σου; Μήπως ξεσπάς το άγχος και τα νεύρα του γραφείου στην οικογένειά σου;  Υπάρχει τρόπος να διοχετεύεις αλλού όλη αυτήν την ενέργεια. Και είναι επιστημονικά αποδεδειγμένος. 

Σύμφωνα με μία νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Applied Psychology, η άσκηση αποτελεί τον καλύτερο τρόπο να εκτονώνεις το άγχος και το στρες και μπορεί να σε βοηθήσει να μην κουβαλάς τα προβλήματα της δουλειάς στο σπίτι. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 3 στάδια:

1.Παρακολούθησε τις συνήθειες του ύπνου και της άσκησης περισσότερων από 100 σπουδαστών MBA, οι οποίοι παράλληλα δούλευαν.

2.Τους ρώτησε για την εργασία και την προσωπική τους ζωή. 

3.Ρώτησε τα άτομα που διέμεναν μαζί τους για την συμπεριφορά τους στο σπίτι.

Όσο πιο υποβιβασμένοι ένιωθαν στον χώρο εργασίας τους οι συμμετέχοντες, τόσο χειρότερα κοιμόντουσαν και τόσο περισσότερο μετέφεραν τον εκνευρισμό τους στο σπίτι. «Δεν προκαλεί αίσθηση το γεγονός ότι όσοι από τους συμμετέχοντες ήταν απογοητευμένοι, εκτόνωναν τον θυμό τους στο σπίτι, καθώς ήταν πολύ κουρασμένοι για να μπορέσουν να ελέγξουν την συμπεριφορά τους», υποστηρίζει η Shannon Taylor, μία από τους συγγραφείς της έρευνας.

Αυτό που προκαλεί ωστόσο αίσθηση είναι πως η άσκηση φαίνεται να παίζει καθοριστικό ρόλο και στην κακή συμπεριφορά και τα νεύρα. Οι συμμετέχοντες που κινούνταν περισσότερο κάθε ημέρα, ήταν λιγότερο πιθανό να εμφανίσουν επιθετική συμπεριφορά, συγκριτικά με όσους κινούνταν λιγότερο. 

Συνεπώς οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα πως η άσκηση βελτιώνει και την ικανότητα των ατόμων να ελέγχουν την συμπεριφορά τους, καθώς μέσα από αυτήν διοχετεύουν την έντασή τους.

Αν λοιπόν ψάχνεις κάποιο κίνητρο για να ξεκινήσεις γυμναστική σκέψου αυτό: η άσκηση δεν θα κάνει μόνο καλό σε εσένα. Θα εκτονώσει το άγχος και τα νεύρα σου, θα βελτιώσει την συμπεριφορά σου και κατ’ επέκταση την σχέση σου με τους γύρω σου. Κι εσύ θα μάθεις να αφήνεις τα προβλήματα της δουλειάς, έξω από το σπίτι σου μαζί με τα αθλητικά σου παπούτσια!

Διάβασε ακόμα:

Οι Γιατροί Είναι Ξεκάθαροι: Πρέπει Να Ιδρώνεις Καθημερινά!

2 Ασκήσεις Για Να Είσαι Fit & Υγιής Για Πάντα

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΕΥΕΞΙΑ//

Τι Μπορείς Να Κάνεις Μετά Τις 20.00 Για Να Αποφορτιστείς Από Μία Κουραστική Μέρα

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

12 Συμβουλές Για Να Αφήvεις Τη Δουλειά… Στη Δουλειά

ΕΥΕΞΙΑ//

Διώξε Το Στρες Σε 3 Βήματα

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης