ΕΥΕΞΙΑ//

7 Τρόποι Για Να Ενισχύσεις Την Ενέργειά Σου Κάθε Πρωί (Χωρίς Καφεΐνη!)

Τι να κάνεις το πρωί αν δεν μπορείς ή δε θες να πιεις καφέ.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

– Πώς το κατοικίδιό σου μπορεί να γίνει το πιο ευχάριστο πρωινό ξύπνημα.
– Με ποιον τρόπο σε βοηθάει η φύση.


Για μερικούς από εμάς, μια κούπα καφέ μας βοηθάει να αποκτούμε ενέργεια κάθε μέρα. Για άλλους η υψηλή περιεκτικότητα σε καφεΐνη που έχει ο καφές οδηγεί σε εκνευρισμό και άγχος, οπότε επιλέγουν να περιορίσουν την κατανάλωση καφέ για να είναι καλύτερη η μέρα τους.

Ακολουθούν μερικοί εναλλακτικοί-και πιο αποτελεσματικοί-τρόποι να ενεργοποιηθείς το πρωί, αν η καφεΐνη δεν δουλεύει για σένα.

Θέσε τους στόχους της ημέρας

Ίσως δεν μπορείς να αντισταθείς σε μία κούπα καφέ το πρωί, αλλά μπορείς να δοκιμάσεις έναν καλύτερο τρόπο για να ξεκινάς τη μέρα σου. Αρχικά, πρέπει να κινήσεις το σώμα σου και η πρωινή άσκηση είναι σημαντική. Πνευματικά, για να κάνεις κάτι αντίστοιχο, σκέψου και ξεκαθάρισε τους στόχους και τα κίνητρά σου. Αυτή η διαδικασία θα σε κινητοποιήσει και θα σε βάλει στην κατάλληλη διάθεση για να ξεκινήσεις τη μέρα σου με ενέργεια.

Βγες έξω με το κατοικίδιό σου

Το να έχεις κατοικίδιο μπορεί να αλλάξει την καθημερινή σου ρουτίνα, αλλά και όλη σου τη ζωή. Το σίγουρο είναι ότι θα αλλάξει την πρωινή σου διάθεση. Ένα κατοικίδιο, όπως ένας σκύλος, είναι αρκετός λόγος για να σηκωθείς με κέφι για μια πρωινή βόλτα και να έχεις την ευκαιρία να εκτιμήσεις τον φρέσκο αέρα και τη δυνατότητα να κινηθείς παίζοντας μαζί του.

Ξεκίνα με λίγη μουσική

Άνοιξε τα μάτια σου, σήκω από το κρεβάτι και βάλε την αγαπημένη σου playlist. Άρχισε να κινείσαι στο ρυθμό. Αυτή η διαδικασία θα σε ξυπνήσει, θα σε ενεργοποιήσει και σίγουρα θα αποτελέσει μια καλή αρχή για τη μέρα σου.

Εμπλούτισε τη διατροφή σου με τροφές ολικής αλέσεως

Αν ξεκινήσεις να τρως πιο υγιεινά-λιγότερο κόκκινο κρέας, γλυκά, αλκοόλ και περισσότερο ψάρι, κοτόπουλο και τρόφιμα ολικής αλέσεως-θα σταματήσεις να σκέφτεσαι τον καφέ. Το τι βάζεις στον οργανισμό σου την προηγούμενη μέρα καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την ανάγκη σου σε καφεΐνη την επόμενη.

Πήγαινε μια βόλτα

Αφιέρωσε μισή ώρα κάθε πρωί για περπάτημα. Μπορείς, μάλιστα, να το κάνεις μαζί με τους φίλους σου. Όταν θα επιστρέφεις σπίτι, μετά την επαφή με τη φύση, θα αισθάνεσαι ήρεμος, προσγειωμένος και ικανοποιημένος, κάτι που θα σε κάνει πιο αποδοτικό, πιο συγκεντρωμενο και πιο παρών στη δουλειά σου.

Χρησιμοποίησε το ποδήλατο

Αν η απόσταση σου το επιτρέπει, μπορείς να προτιμήσεις το ποδήλατο ακόμα και ως το μεταφορικο σου μέσο για τη δουλειά. Έτσι, θα ξεκινήσεις τη μέρα σου με λίγη άσκηση. Οι ενδορφίνες που θα απελευθερωθούν χάρη στην άσκηση θα σου δώσουν την ενέργεια που χρειάζεσαι το πρωί. Μάλιστα, με αυτόν τον τρόπο θα μειώσεις την κατανάλωση καφέ και τον αντικαταστήσεις με περισσότερο νερό.

Κάνε διαλογισμό

Ο διαλογισμός είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να ξεκινήσεις τη μέρα σου. Θα σου δώσει δύναμη και ενέργεια. Είναι μια αναζωογονητική και απελευθερωτική διαδικασία που σε κινητοποιεί και σε ενδυναμώνει.

Διάβασε ακόμα:

Υπομονή: Το Κλειδί Της Επιτυχίας

Αρνητικές Σκέψεις: 5 Βήματα Για Να Τις Διώξεις

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

7 Πρωινές Συνήθειες Που Θα Σε Κάνουν Πιο Επιτυχημένο

ΕΥΕΞΙΑ//

7 Τρόποι Για Να Βάζεις Σε Προτεραιότητα Τον Εαυτό Σου Κάθε Πρωί

FUEL YOURSELF EVERYDAY//

Μάθε Μέχρι Ποια Ώρα Μπορείς Να Πίνεις Καφέ

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης