ΕΥΕΞΙΑ//

6 Συμβουλές Για Να Φροντίσεις Τον Εαυτό Σου Σήμερα

Πότε ήταν η τελευταία φορά που βρήκες χρόνο για εσένα;


Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

– Γιατί πρέπει να αφιερώνεις χρόνο για εσένα 
– Τι να κάνεις για να το καταφέρεις


Άγχος, άγχος, άγχος. Το άγχος ρουφάει όλη σου την ενέργεια, σε κάνει να νιώθεις κουρασμένος, να μην μπορείς να κοιμηθείς, να παχαίνεις και να χάνεις την διάθεσή σου. Μάθε όμως ότι είναι στο χέρι σου να το αλλάξεις. Ο πιο εύκολος τρόπος για να το κάνεις είναι φροντίζοντας εσένα! Οι συμβουλές που ακολουθούν θα σε βοηθήσουν να φροντίσεις τον εαυτό σου εδώ και τώρα και να ζήσεις μία καλύτερη ζωή χωρίς άγχος και στρες.

1.Σκέψου μήπως πρέπει να κάνεις λιγότερα

Ο οργανισμός σου χρειάζεται χρόνο για να χαλαρώσει και να αναπληρώσει την χαμένη του ενέργεια. Οπότε, αντί να σκέφτεσαι ότι πρέπει να αναλάβεις ακόμα περισσότερα πράγματα – λες και το πρόγραμμά σου δεν είναι αρκετά φορτωμένο – ή αντί να λες “ναι” σε κάθε κάλεσμα, κάνε ένα διάλειμμα και αναρωτήσου: αξίζει να πιέζεις τον εαυτό σου συνεχώς; Θα διαπιστώσεις ότι αρκετές φορές η απάντηση θα είναι “όχι”.

2. Βρες χρόνο για ανασκόπηση

Είτε αυτό σημαίνει να καταγράφεις όλα όσα σε αγχώνουν είτε να κρατάς ένα ημερολόγιο, όπου θα σημειώνεις όλα εκείνα για τα οποία αισθάνεσαι ευγνωμοσύνη, το να βρίσκεις χρόνο για να επεξεργάζεσαι και να αναλύεις τα συναισθήματά σου, θα σε χαλαρώσει. Αφιέρωσε λίγα λεπτά κάθε ημέρα για την ανασκόπησή σου και θα δεις ότι σταδιακά το άγχος σου μειώνεται.

3. Πήγαινε διακοπές

Ίσως θεωρείς ότι ποτέ δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να φτιάξεις βαλίτσα και να πας διακοπές. Και όμως είναι τόσο σημαντικό να χαλαρώσεις και να βρεις χρόνο για εσένα μακριά από όλους και από όλα. Αν πάλι δεν μπορείς να πάρεις άδεια πολλές ημέρες, υπάρχει και η επιλογή των μικρών αποδράσεων. Και πίστεψέ με εκείνες πάντα σε βοηθούν να διαχειριστείς το άγχος, να αδειάσεις το μυαλό σου και να γυρίσεις και πάλι στο φορτωμένο σου πρόγραμμα.

4. Κάνε συστηματική άσκηση

Δημιουργώντας χρόνο για γυμναστική, βοηθάς τον οργανισμό σου να μειώσει κάθε επίπτωση του άγχους, ψυχική ή σωματική. Αν νιώθεις ότι είσαι κουρασμένος και δεν μπορείς να συγκεντρωθείς, η άσκηση είναι το μυστικό που ψάχνεις.

Αφιέρωσε λίγα λεπτά κάθε ημέρα για την ανασκόπησή σου και θα δεις ότι σταδιακά το άγχος σου μειώνεται.

5. Κάνε μία βόλτα στη φύση

Η φύση έχει θεραπευτικές ιδιότητες και έχει τη δύναμη να εξαφανίζει το άγχος, να σε χαλαρώνει και να σου φτιάχνει τη διάθεση. Είτε αυτό σημαίνει μία βόλτα στην παραλία, στο βουνό ή το πάρκο, βγες έξω!

6. Άρχισε τον διαλογισμό

Για να βοηθήσεις τον εαυτό σου να χαλαρώσει, τι καλύτερο από το διαλογισμό. Υπάρχουν ειδικές εφαρμογές που θα σε καθοδηγήσουν ως προς τις σωστές αναπνοές και θα βοηθήσουν να αποβάλλεις το άγχος και να χαλαρώσεις το μυαλό και το σώμα σου. Μπορείς επίσης να δοκιμάσεις την τεχνική Grounding που διώχνει το στρες ή ακόμα και να κάνεις αυτό-ύπνωση

Ζωή χωρίς άγχος

Όταν μαθαίνεις να φροντίζεις εσένα, όχι μόνο μειώνεις το άγχος και την πίεση της καθημερινότητας, αλλά παράλληλα αυξάνεις την ενέργειά σου, βελτιώνεις την ευεξία σου και κάνεις κάτι καλό για την υγεία σου. Γι’ αυτό κάνε κάτι σήμερα κιόλας για τον εαυτό σου!

Διάβασε ακόμα:

Πρόσεχε Τον Εαυτό Σου! Μπορείς;

Ο Πιο Διασκεδαστικός Τρόπος Να Διώξεις Το Άγχος 

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΕΥΕΞΙΑ//

Μία Ψυχολόγος Σου Μαθαίνει Πώς Να Διαχειρίζεσαι Τις Δυσκολίες Χωρίς Άγχος

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Τα 5 Καλά Της Μοναξιάς

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Τα Μυστικά Που Έψαχνες Για Να Είσαι Πιο Συγκεντρωμένος

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης