ΕΥΕΞΙΑ//

5 Tips Για Να Μειώσουμε Τις Θερμίδες Του Καλοκαιριού

Οι καλοκαιρινές διακοπές αποτελούν μία μοναδική ευκαιρία χαλάρωσης και ξεγνοιασιάς! Απόλαυσέ τες λοιπόν!


Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

– Γιατί πρέπει να ξεκινάς την ημέρα σου με ένα καλό πρωινό.
– Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάς να ενυδατώνεσαι.


Θα ήταν δύσκολο και πρακτικά «ανέφικτο» να είμαστε σε διαδικασία δίαιτας, μετρώντας σχολαστικά τις ποσότητες που καταναλώνουμε, προκειμένου να διατηρήσουμε τη γραμμή μας ή/και να χάσουμε βάρος κατά την διάρκεια των διακοπών μας.

Ας δούμε λοιπόν, τα πιο βασικά tips ώστε να απολαύσουμε τα διάφορα τρόφιμα και ροφήματά μας με λιγότερες θερμίδες, χωρίς όμως να τις μετράμε … «μία προς μία»!

1.Ξεκινάμε τη μέρα μας με ένα καλό πρωινό!

Το πρωινό είναι ένα γεύμα που μας δίνει ενέργεια και θρεπτικά συστατικά, για να ξεκινήσουμε εφοδιασμένοι την ημέρα μας ενώ παράλληλα, μας βοηθάει να ελέγχουμε καλύτερα την πείνα μας καθόλη τη διάρκεια της ημέρας. Γι’ αυτό δεν πρέπει να το παραλείπουμε.

Ένα πλήρες πρωινό μπορεί να είναι για παράδειγμα, 1 ποτήρι γάλα ή γιαούρτι με δημητριακά και 1 φρούτο ή 1 τοστ και 1 ποτήρι φυσικός χυμός.

Ωστόσο, για όσους μένουν σε ξενοδοχείο, οι πειρασμοί είναι αρκετοί, καθώς ο μπουφές είναι γεμάτος με εδέσματα όπως π.χ. τηγανητά αυγά, μπέικον, λουκάνικα, μπουγάτσες, κέικ, κρουασάν κ.τ.λ. Βέβαια, μπορείς να εντοπίσεις τις πιο υγιεινές επιλογές, όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα, γιαούρτι, ψωμί με τυρί και γαλοπούλα, αυγά, αλλά ακόμη και να δοκιμάσεις και κάποια λιχουδιά, αλλά σε μικρή ποσότητα – φροντίζοντας παράλληλα στην παραλία και στο κύριο γεύμα να φας κάτι ελαφρύ.

2.Παίρνουμε σνακ στην παραλία

Η φροντίδα για κατάλληλη διατροφή ακόμα και στην παραλία με καλό προγραμματισμό και σωστή οργάνωση, θα μας βοηθήσει ώστε να κρατήσουμε σε υψηλά επίπεδα την ενέργεια και την αντοχή μας, να χαρούμε το κολύμπι και τα θαλάσσια σπορ αλλά και αντισταθούμε στην πληθώρα πειρασμών που μπορεί να εμφανίζονται μπροστά μας!

Επιλέγουμε λοιπόν, θρεπτικά σνακ όπως μία μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, μία χορταστική πολύχρωμη φρουτοσαλάτα, τοστ ή αραβική πίτα με τυρί χαμηλών λιπαρών, δροσερά και ενυδατικά λαχανικά σε sticks!

Ένα ισοθερμικό φορητό ψυγειάκι θα βοηθήσει σε σημαντικό βαθμό, ώστε να διατηρήσουμε τα ποτά και τα τρόφιμα μας δροσερά προκειμένου να μην αλλοιωθούν.

3.Επιλέγουμε ροφήματα χαμηλών ή μηδενικών θερμίδων και βέβαια νερό!

Ο κίνδυνος αφυδάτωσης εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών, ιδίως τις μεσημεριανές ώρες, είναι αυξημένος και επιτείνεται σε μεγάλο βαθμό όταν παράλληλα πραγματοποιείται κάποιου είδους σωματική δραστηριότητα!

Δεν ξεχνάμε, λοιπόν, την τακτική λήψη νερού – θυμήσου τον κανόνα του 8 για το νερό – αλλά και άλλων μη αλκοολούχων ροφημάτων, που επίσης συστήνονται για την επαρκή πρόσληψη υγρών, όπως χυμούς, κρύο τσάι, αναψυκτικά, σόδα κτλ.

Εάν ωστόσο, επιθυμούμε να κάνουμε «οικονομία» στις θερμίδες, μπορούμε να επιλέξουμε τις light εκδοχές αυτών, όπως αναψυκτικά τύπου light ή zero, έτοιμο κρύο τσάι χαμηλών ή μηδενικών θερμίδων, αλλά και πιο «κλασικά» ροφήματα όπως ο καφές, το τσάι και τα λοιπά αφεψήματα στα οποία μπορούμε να προσθέσουμε γλυκαντικά χαμηλών θερμίδων, όπως η ασπαρτάμη και το γλυκαντικό από το φυτό στέβια.

4.Επιλέγουμε light επιδόρπια

Προτιμούμε έξυπνες, απολαυστικές επιλογές για εμάς και τα παιδιά μας, όπως: smoothies φρούτων (γάλα ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών χτυπημένα με φρούτα), παγωμένο γιαούρτι με μέλι και ξηρούς καρπούς ή φρούτα (φρέσκα ή αποξηραμένα), παγωτά light με ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά και λιγότερα λιπαρά.

Τα light γλυκά ή παγωτά μπορεί να περιέχουν λιγότερα λιπαρά ή/και ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά, αντί για ζάχαρη, με αποτέλεσμα το συνολικό θερμιδικό περιεχόμενο να είναι μικρότερο σε σχέση με το αντίστοιχο «κανονικό» προϊόν. Ωστόσο, είναι καλό να γνωρίζουμε ότι και αυτά τα τρόφιμα αποδίδουν θερμίδες, συνεπώς είναι καλό να τα καταναλώνουμε με μέτρο και να μην το παρακάνουμε μόνο και μόνο επειδή είναι… light!

5.Ασκούμαστε με… την πρώτη ευκαιρία!

Τους καλοκαιρινούς μήνες, μπορούμε να επιδοθούμε σε διάφορα σπορ για να βελτιώσουμε την φυσική μας κατάσταση! Το κολύμπι, το beach volley, οι ρακέτες, το θαλάσσιο σκι, αλλά ακόμα και πιο «στατικά» σπορ για τους λάτρεις της ξαπλώστρας, όπως οι κοιλιακοί στην ξαπλώστρα ή την άμμο, θα μας βοηθήσουν τόσο να βελτιώσουμε την αθλητική μας απόδοση, όσο και να αυξήσουμε τις θερμίδες που «καίμε»!

Έτσι, ακόμη και αν έχουμε επιλέξει το φαγητό ή το γλυκό που μας ευχαριστεί, θα μπορέσουμε να αντισταθμίσουμε τις «έξτρα» θερμίδες, αποτρέποντας την αύξηση του βάρους.

Το καλοκαίρι είναι εδώ! Ας το χαρούμε με οργάνωση και σωστές, θρεπτικές επιλογές που θα μας προσφέρουν υγεία, ενυδάτωση και άψογη φόρμα, χωρίς υπερβολές!

Αρχική δημοσίευση από τον Δημήτρη Γρηγοράκη στο logodiatrofis.gr


Διάβασε ακόμα:

10 Καλοκαιρινά Τρόφιμα Για Αποτοξίνωση Και Απώλεια Βάρους

6 Βήματα Για Να Ενεργοποιήσεις Τον Μεταβολισμό Σου

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΕΥΕΞΙΑ//

Τελικά, Πόση Σημασία Έχουν Οι Θερμίδες;

ΕΥΕΞΙΑ//

4 Απλές Συμβουλές Για Να Απαλλαγείς Από Το Λίπος Στην Κοιλιά

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

10 Συμβουλές Για Τη Διαχείριση Των Δύσκολων Ανθρώπων Στο Γραφείο

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης