ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

5 Πράγματα Που Αξίζει Να Μάθεις Για Τη Θεραπευτική Ύπνωση

Κι όμως μπορεί να βοηθήσει την ψυχολογία και την υγεία σου.


Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

– Πότε πραγματοποιήθηκαν οι πρώτες θεραπευτικές υπνώσεις
– Σε ποια νοσήματα μπορεί να σε βοηθήσει η ύπνωση


Η θεραπευτική ύπνωση είναι μία βραχεία θεραπευτική μέθοδος που ενδείκνυται συμπληρωματικά, τόσο για ψυχικά, όσο και για παθολογικά νοσήματα. Με απλά λόγια, στην ύπνωση ξεγελάμε το συνειδητό και επικοινωνούμε απευθείας με το ασυνείδητο, προκειμένου να το επαναπροσδιορίσουμε ή να το κατευθύνουμε.

Ας δούμε τι άλλο αξίζει να γνωρίζεις για τη θεραπευτική ύπνωση, καθώς θα μπεις στη διαδικασία να αναρωτηθείς αν ταιριάζει για σένα.

1.Οι πρώτες θεραπευτικές υπνώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Αρχαία Ελλάδα, στα θεραπευτήρια και ονομάζονταν εγκοιμήσεις. Επίσης, η ύπνωση χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον στη διάρκεια των Α’ και Β’ Παγκοσμίων Πολέμων από τους στρατιωτικούς ιατρούς.

2.Μέσα από την ύπνωση έχουμε τη δυνατότητα να βοηθήσουμε στην αλλαγή του τρόπου σκέψης, κάτι που με τη σειρά του οδηγεί πολύ πιο εύκολα στη θεραπεία. Για όλα όσα συμβαίνουν στο σώμα μας μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει η ΣΑΣΑ που πρόκειται για ένα αρκτικόλεξο από τις λέξεις Σκέψη, Αίσθημα, Συμπεριφορά, Αποτέλεσμα. Τα πάντα ξεκινούν από μία σκέψη, αυτή η σκέψη δημιουργεί ένα αίσθημα, αυτό το αίσθημα οδηγεί σε μία συμπεριφορά και αυτή η συμπεριφορά έχει ένα αποτέλεσμα. Μέσα από αυτό το μονοπάτι λειτουργεί θεραπευτικά η ύπνωση.

3.Η ύπνωση μπορεί να βοηθήσει στη θεραπεία ψυχοπαθολογικών περιπτώσεων όπως κατάθλιψη, αγχώδεις διαταραχές, κρίσεις πανικού, μικροβιοφοβία, νοσοφοβία, υψοφοβία, αγοραφοβία, μανιοκατάθλιψη, διαταραχές εικόνας εαυτού, φόβος έκθεσης, αϋπνίες, ελαφρύτερες ή βαρύτερες εξαρτήσεις. Μπορεί, επίσης, να βοηθήσει και στη μείωση μακροχρόνια της φαρμακευτικής αγωγής – πάντα με τη σύμφωνη γνώμη του ψυχιάτρου. Δεν μπορεί, όμως να λειτουργήσει μόνη της ως θεραπεία για τα προαναφερθέντα προβλήματα ψυχικής υγείας. Η ύπνωση, τέλος, απαγορεύεται ρητά σε περιπτώσεις επιληψίας.

4.Ενδείκνυται συμπληρωματικά σε καταστάσεις αυτοάνοσων και ψυχοσωματικών ασθενειών, όπως ψωρίαση, ψωριασική αρθρίτιδα, πολυκυστικές ωοθήκες, διαταραχές περιόδου, δερματικές παθήσεις, στομαχικές διαταραχές, σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου κ.α. Η βαθύτερη ρίζα των αυτοάνοσων, αλλά και των ψυχοσωματικών ασθενειών, πολύ συχνά είναι μία εσωτερική σύγκρουση, η οποία λαμβάνει χώρα στις πτυχές του ασυνείδητου, συχνά με την πλήρη άγνοια του συνειδητού νου του ασθενούς. Έτσι, λοιπόν, μέσα από τη θεραπευτική ύπνωση ανοίγουμε τον δρόμο επικοινωνίας με τις παρυφές του ασυνείδητου, χτυπώντας συνεδρία με τη συνεδρία το πρόβλημα στη ρίζα του και όχι εξαφανίζοντας μόνο το σύμπτωμα.

5.Στην Αμερική, η ύπνωση έχει εγκριθεί από τον Αμερικανικό Ιατρικό Σύλλογο ως θεραπευτική μέθοδος από το 1955 και οι πρώτες Πανεπιστημιακές έδρες δημιουργήθηκαν εκείνη τη χρονιά σε αρκετές Πολιτείες. Στην Ευρώπη, ο Βρετανικός Σύλλογος Ψυχολόγων αποδέχτηκε την ύπνωση ως θεραπευτική μέθοδο το 1961.

Διάβασε ακόμα:

Αυτό-Ύπνωση Στο Γραφείο. Γίνεται;

7 Βήματα Για Να Αυξήσεις Την Αυτοπεποίθησή Σου Με Αυτο-Ύπνωση

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΕΥΕΞΙΑ//

Κόψε Το Κάπνισμα Κάνοντας Ύπνωση

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

«Κλείσε Τα Μάτια» Και Ανακάλυψε Τον Εναλλακτικό Τρόπο Που Θα Σε Βοηθήσει Να Πάρεις Προαγωγή

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

7 Βήματα Για Να Αυξήσεις Την Αυτοπεποίθησή Σου Με Αυτο-Ύπνωση

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης