ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

2 Σκέψεις Που Κάνεις Καθημερινά Και Σου Κάνουν Κακό!

Και τι μπορείς να κάνεις για να τις βγάλεις από το μυαλό σου.

Υπάρχουν δύο σκέψεις που άθελά μας τις κάνουμε όλοι καθημερινά: «δεν κοιμήθηκα πολύ” και “δεν έχω πολύ χρόνο”. Πριν καν σηκωθούμε από το κρεβάτι μας, σκεφτόμαστε ότι είμαστε ήδη κουρασμένοι και έχουμε ήδη αργήσει.

Όταν σκεφτόμαστε ότι έχουμε έλλειψη σε κάτι, πείθουμε τον εαυτό μας ότι έχει ανάγκη από αυτό το κάτι, γιατί κάτι του λείπει. Αποτέλεσμα; Εστιάζουμε σε αυτό που θα θέλαμε να είχαμε και όχι σε ότι ήδη έχουμε.

Ξέρεις ότι μία αρνητική σκέψη, δημιουργεί χιλιάδες παρόμοιες σκέψεις; Αν μάλιστα σκεφτείς ότι κάνουμε περίπου 60.000 σκέψεις την ημέρα, τότε μιλάμε για μεγάλα επίπεδα αρνητισμού.

Είτε το αντιλαμβάνεσαι είτε όχι, ο εγκέφαλός σου λαμβάνει οδηγίες από εσένα για το πού θα πρέπει να εστιάσει.

Αν λοιπόν η πρώτη οδηγία της ημέρας είναι να σκεφτεί γιατί δεν κοιμήθηκες αρκετά ή ότι δεν έχεις αρκετό χρόνο να κάνεις όλα όσα θέλεις μέσα στην ημέρα, για όλη την υπόλοιπη ημέρα θα σκέφτεσαι έτσι!

Σκέψου τα αντίθετα

Αρχικά πρέπει να αλλάξεις τον τρόπο σκέψης σου και κατ΄επέκταση τις προσλαμβάνουσες του εγκεφάλου σου. Αυτό φυσικά δεν μπορεί να γίνει από τη μία ημέρα την άλλη. Εσύ όμως μπορείς να κάνεις μικρές αλλαγές που θα σε βοηθήσουν να έχεις μεγάλα αποτελέσματα. Γι΄αυτό δοκίμασε κάτι καινούργιο. Αύριο το πρωί, πριν σηκωθείς από το κρεβάτι σου και πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο, αντί να παραπονεθείς για την έλλειψη ύπνου ή χρόνου, σκέψου το αντίθετο:

“Κοιμήθηκα αρκετά”. “Έχω αρκετό χρόνο”.

Ο εγκέφαλός σου λαμβάνει την οδηγία να αρχίσει να σκέφτεται τι άλλο έχεις σε επάρκεια. Και αυτόματα κάνεις τις εξής σκέψεις:

 – έχω αρκετή υπομονή να αντιμετωπίσω κάτι,

 – έχω αρκετές δημιουργικές ιδέες να βρω μία λύση,

 – έχω αρκετά ρούχα, φαγητό, στέγη κτλ 

Αντίστοιχα αυτές οι σκέψεις δημιουργούν χιλιάδες παρόμοιες και με έναν μαγικό τρόπο αισθάνεσαι ευγνώμων για όλα όσα έχεις.

Συμβαίνει και το αντίστροφο

Όταν αισθάνεσαι ευγνώμων και πλήρης για όλα όσα έχεις, είσαι περισσότερο παρών. Έχεις μεγαλύτερη προσοχή, περισσότερη υπομονή, καλύτερες ιδέες και περισσότερο χρόνο στην διάθεσή σου. Εστιάζεις στους στόχους σου και έχεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

Και ξέρεις, τα άτομα που νιώθουν ευγνωμοσύνη για όλα όσα ήδη έχουν, με ένα μαγικό τρόπο έχουν ακόμα περισσότερα.

Γι’ αυτό άρχισε να σκέφτεσαι θετικά! Και θα δεις πως θα βελτιωθείς σε κάθε επίπεδο.

Πηγή: Business Insider

Διάβασε ακόμα:

Η Life Coach, Μέλοντι Γουάιλντινγκ, Σου Μαθαίνει Πώς Να Διώχνεις Τις Αρνητικές Σκέψεις

3 Δύσκολα Συναισθήματα Που Πρέπει Να Σταματήσεις Να Αποφεύγεις

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΣΚΟΠΟΣ//

13 Πράγματα Που Έμαθα Γράφοντας 1.024 Λίστες Ευγνωμοσύνης

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Πώς Θα Διώξεις Τις Αρνητικές Σκέψεις

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ//

Οι βραδινές συνήθειες που πρέπει να αλλάξεις

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης