ΕΥΕΞΙΑ//

2 Ασκήσεις Για Να Είσαι Fit Και Υγιής Για Πάντα

Μην ξεχνάς ότι όσο πιο πολύ αθλείσαι, τόσο περισσότερα οφέλη έχεις.


Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Τι είναι τα burpees και γιατί πρέπει να τα ξεκινήσεις.
-Γιατί να ήρθε η ώρα να θυμηθείς ξανά το σκοινάκι.


Αν θέλεις να ζήσεις πολύ και να είσαι υγιής, θα πρέπει να αθλείσαι συστηματικά. 

Η άσκηση διατηρεί τον εγκέφαλό σου σε φόρμα και σου προσθέτει χρόνια. Όσο χρονών και αν είσαι. Ερευνητές ανακάλυψαν ότι ενήλικες με πολύ καλή φυσική κατάσταση, έχουν πολύ πιο γερά κόκαλα και μύες σε σχέση με πολύ νεότερούς τους.

Κάθε άσκηση μπορεί να σου κάνει καλό. Είτε πρόκειται για κολύμπι, είτε για τρέξιμο, είτε για περπάτημα

Όσο πιο πολύ αθλείσαι, τόσο περισσότερα οφέλη έχεις 

Υπάρχουν δύο στοιχειώδεις ασκήσεις που μπορείς να κάνεις καθόλη την διάρκεια του χρόνου, αν θέλεις να παραμένεις υγιής παρά την ηλικία σου. Αυτές προτείνει ο  Dr. Michael Joyner, ένας από τους κορυφαίους ειδικούς σε θέματα fitness. Φυσικά δεν είναι εύκολες! Πρόκειται για τα burpees και το σκοινάκι (ο ίδιος προτείνει το σκοινάκι με βάρος). 

Γιατί αυτές τις δύο;

Γιατί αυτές οι δύο ασκήσεις θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις την αντοχή σου και τις δυνάμεις σου. 

Αν θέλεις πραγματικά να παραμείνεις fit, θα πρέπει να μάθεις να αθλείσαι. Αξίζει τον κόπο γιατί θα σε κρατήσει πιο νέο. 

Πώς γίνονται αυτές οι ασκήσεις;

Burpees: Τα burpees συνίστανται από πολλούς γυμναστές, καθώς γυμνάζουν όλο το σώμα.  

Πώς γίνονται; Ξεκίνησε την άσκηση σε όρθια θέση. Κάνε βαθύ κάθισμα μέχρι τα χέρια σου να ακουμπήσουν στο έδαφος. Κλώτσησε τα πόδια σου πίσω ώστε να κάνεις σανίδα, κάνε ένα push-up, ξανακάνε βαθύ κάθισμα και πήδηξε ψηλά. 

Σκοινάκι: δοκίμασε να κάνεις σκοινάκι αλλά χρησιμοποίησε ένα σκοινί με βάρος. 

Και οι δύο ασκήσεις είναι αρκετά δύσκολες και απαιτούν χρόνο και πολλή εξάσκηση για να μπορέσεις να τις κάνεις σωστά. Πριν τις δοκιμάσεις συμβουλεύσου καλό θα ήταν να ρωτήσεις τον γιατρό σου αν μπορείς να τις κάνεις, ειδικά αν αντιμετωπίζεις οποιονδήποτε τραυματισμό.  

Και φυσικά αν τις ξεκινήσεις, θα πρέπει να κάνεις διαλείμματα κάθε τόσο και να ξεκουράζεις το σώμα σου. 

Διάβασε ακόμα:

3 Τρόποι Για Να Ξεκινήσεις Επιτέλους Γυμναστική

Ευχάριστοι Τρόποι Να Κάψεις Θερμίδες Εκτός Από Τη Γυμναστική

Ίσως σε ενδιαφέρει…

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Τα Μυστικά Που Έψαχνες Για Να Είσαι Πιο Συγκεντρωμένος

ΕΥΕΞΙΑ//

Οι Άντρες ή Οι Γυναίκες Επωφελούνται Περισσότερο Από Την Άσκηση;

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ//

Μάθε Να Μην Είσαι Πιο Παραγωγικός Από Όσο Πρέπει

Εγγραφή στο Thrive Newsletter

Thrive Global
Μην επιτρέπεις ποτέ το μέλλον να σε προβληματίζει. Θα το αντιμετωπίσεις, αν πρέπει, με τα ίδια όπλα της λογικής που σε εξοπλίζουν σήμερα εναντίον του παρόντος.

- Μαρκος Αυρηλιος

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης. Όροι Χρήσης